A porcelánokat Rózsa szülei 72 éven át őrizték, majd haláluk előtt lányukra hagyták.

Nem éri el a 200 milliót átlagosan a privátbanki ügyfelek egy főre jutó kezelt vagyona, de még ez a szám is magasabb, mint tavaly. Összességében a privátbanki szolgáltatók hatalmas vagyont kezelnek.
Az összességében még mindig kedvezőnek mondható piaci hangulat, az ügyfélszámla bővülése és a friss pénzek bevonzása a hazai privátbanki szolgáltatóknál kezelt vagyonra is pozitívan hatott. A Portfolio friss, Privátbanki Felmérése szerint szeptember végén a magyar gazdagok számlája új mérföldkövet tudhat maga mögött, a rajtuk lévő vagyon megközelítette a 11 ezermilliárd forintot. A legnagyobb vagyont továbbra is az OTP Private Banking kezeli, de voltak helycserék is a legnagyobb szolgáltatók sorában.
Ahogyan emelkedett a kezelt vagyon, úgy nőtt az egy ügyfélszámlára eső vagyon is, ami az idei első három negyedév után megint csak új rekordot, közel 176 millió forintot jelentett. Tavalyhoz képest idén látványosabb bővülést mutat a privátbanki ügyfélkör, ugyanakkor az egyes szolgáltatók szintén nagy a szórás a számokban.
A legkiugróbb növekedést egy negyedév alatt a Raiffeisen Private Banking mutatta fel, ahol 6,6%-kal bővült az ügyfélszám. Ebben szerepet játszik a korábban már említett újraszegmentálás. A második legnagyobb növekedést az Erste Private Banking ügyfélszáma mutatta fel az elmúlt negyedévben 6,4%-kal,
ezt követően pedig az Equilor Private Banking ügyfélszám-növekedése jutott még fel a dobogóra 5%-os bővüléssel.

Ennyi osztalékot fizet 2025-ben az OTP, MOL, Richter, Magyar Telekom: itt vannak a hivatalos dátumok
Az idei tavasz is elhozta a magyar tőzsdei nagyágyúk osztalékbejelentéseit: mutatjuk a számokat.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


