Gyerekeknek készült étkészlet esetében nem megfelelő volt a tájékoztatás, így aki vásárolt belőle, ne használja - erre kér mindenkit a Nébih.
Betegen ellenőrizte a budapesti gyerekintenzív-osztályt: nyomoznak a felelőtlen hivatalnok ügyében
Vizsgálatot indított a rendőrség a köhögése ellenére maszk nélkül a gyermekintenzívet ellenőrző járványügyes esete kapcsán
A hivatkozott üggyel kapcsolatban feljelentés nem érkezett, a sajtóban megjelent eset körülményeit a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) vizsgálja - közölte a rendőrség a Magyar Hang kérdésére, a lap arról az ügyről érdeklődött, amikor egy budapesti gyermekosztályon maszk nélkül tartott járványügyi ellenőrzést egy köhögő kormányhivatali dolgozó. Mint kiderült, beteg volt, szamárköhögéssel kezelték a látogatást követően. Ezután a Semmelweis Egyetem Tűzoltó utcai gyermekklinikáját is felkereste, de ott nem találkozott betegekkel.
Mindkét intézményben azonnali járványmegelőző intézkedéseket hoztak, elkülönítették az esetleg megfertőzött gyerekeket, és keresték a kontaktokat. A GOKVI gyermekkardiológiai intenzív részlegén, ahol főként újszülötteket kezelnek, csak csütörtökön értesültek a betegségről. A szamárköhögés ellen csak két hónapos kortól van oltás, így a csecsemők védtelenek voltak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








