Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Elképesztő: betegen ellenőrzött gyermekkórházakat a járványügyes, elrendelték a készültséget
Hiába köhögött és volt beteg, maszk nélkül tartotta meg az ellenőrzést egy járványügyi alkalmazott két olyan egészségügyi intézményben, ahol gyerekek voltak.
Csak két nappal az ellenőrzés után derült ki, hogy betegen tartotta meg ellenőrző körútját egy járványügyi alkalmazott két budapesti gyermekkórházban is - erről a Népszava számolt be. A dolgozó maszk nélkül, szamárköhögéses betegségével küzdve volt a Tűzoltó utcai gyermekklinikán és az országos kardiológiai intézet gyermekintenzív osztályán is.
A fővárosi alkalmazott csak két nappal később közölte, hogy szamárköhögéssel kezelik, mire mindkét érintett intézményben elrendelték a riadót: elkülönítették a gyerekeket, akik esetleg megfertőződhettek. A dolgozó a beszámolója szerint a Tűzoltó utcai klinikán nem találkozott betegekkel, a gyermekintenzív osztályon azonban nem tudni, hogy hányak kaphatták el tőle a betegségét - köztük olyan csecsemők is lehetnek, akik szívműtétre várnak.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








