A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 145 kávéfőzőt próbált ki
Egy magyar cég két nemzetközileg alkalmazott technológiai újítást - az önmintavételezést és a csoportos mintavizsgálatot - egyesítve kínál különlegesen hatékony megelőző célú koronavírus szűrési módszert cégek és intézmények számára. A szolgáltatással egy munkavállaló egyszeri koronavírus tesztelése tízezer forintos áron végezhető el.
Számos napokban megfogalmazott szakértői vélemény szerint Magyarország a koronavírus-járvány második hullámának küszöbén, vagy már az elején áll. A vírus elleni védekezés következő fázisának fontos célja kell legyen, a kór pusztító gazdasági hatásainak minimálisra csökkentése, a cégek üzletmenet folytonosságának biztosítása. Ebben kulcsszerepet játszhat a munkavállalók rendszeres tesztelése, mellyel elkerülhető a munkahelyi koronavírus-gócpontok kialakulása, így teljes cégek, vállalatok fertőzöttség miatti leállása, termelékenység-csökkenése.
Technológiai újítás jelentheti a csodafegyvert
A magyar Neumann Diagnostics két, nemzetközi szinten már alkalmazott technológiai innováció egyesítésével olyan hatékony és gazdaságos PCR koronavírus tesztelési módszert dolgozott ki, mellyel nagyszámban, hatékonyan és rendszeresen szűrhetőek egy cég, vagy intézmény munkavállalói - a piacon elérhető megoldásokhoz képest töredékáron. Az egyik újítás az önmintavételezés, melynek előnye, hogy
A másik újítás az ún. "pool"-ozás (vagy csoportos mintavizsgálat), melynek lényege, hogy egyszerre több minta vizsgálata zajlik a laboratóriumi reakciócsőben és egyedi minták tesztelésére csak akkor kerül, ha az adott pool (azaz vizsgált mintacsoport) amelyben az adott minta benne volt, pozitív eredményt adott. Ez nagymértékben gyorsítja és olcsóbbá teszi a minták vizsgálatát.
- hívta fel a figyelmet Nyíri Miklós, a cég ügyvezetője. A vállalat által alkalmazott teszt akár már 5 kópia vírust is képes kimutatni, miközben egy fertőző személy orrában sok millió vírus található meg.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- fogalmazott Nyíri Miklós. A vállalkozás méhnyakszűrési módszere - szintén önmintavételezés útján -, amely egy speciális biomarker tesztet is tartalmaz, egyedülállóan sikeres a méhnyakrákok megelőzésében.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








