Elkerülhetetlen drágulás éri el a magyarok egyik kedvenc karácsonyi édességét - Erről is lemondhatunk 2025-ben?
Az idén egyik legdivatosabb íz alapvetően sem számít olcsónak.
Az idén egyik legdivatosabb íz alapvetően sem számít olcsónak.
A brit versenyhivatal nyolc vállalat ellen indított vizsgálatot tisztességtelen online árképzési gyakorlatok miatt, köztük a StubHub és viagogo jegyértékesítő oldalak ellen is.
A Novo Nordisk jelentősen csökkenti a Wegovy árát az Egyesült Államokban,
Több mint 157 millió eurós bírságot szabott ki az Európai Bizottság a Gucci, a Chloé és a Loewe luxusdivatmárkákra.
Sokan tapasztalták, hogy az iskolai menza drágább lett ősztől, bár az áremelkedés mértékében nagy eltérések vannak intézményenként.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) véleménye az, hogy a versenyalapú árképzés szolgálja a fogyasztók vásárlóerejének megőrzését.
Az áremelkedést az üzemeltetők az inflációval és a növekvő költségekkel indokolják. Egyre több helyen vezetik be a "dinamikus árképzést" is.
Nehéz helyzetben vannak a magyar taxisok. Egyre több a hiénataxis vidéken és Budapesten egyaránt.
A trend azonban sok helyen megfordult: ma már több városban olcsóbb a szálloda, mint az Airbnb.
A tervek szerint minden lakossági áramfogyasztónak lehetővé teszik majd, hogy dinamikus árképzés szerint vehesse az áramot a rezsivédett árú éves fogyasztás felett.
Tizenhétszeres áremelés ment végbe a pilótaképzési engedélyek díjánál. A cégek szerint ellehetetlenítik az iparágat.
Az idei év első felében további 10 százalékos drágulás várható.
Te jó ég, mi lesz ebből?
Biztos mindenki ugyanannyit fizet a borotváért és a testápolóért?
És miért kerülnek súlyos százezrekbe ezek a készülékek?
A termékek árát elvileg egyértelműen kell(ene) feltüntetnie a kereskedőknek.