Eladó a kővágóörsi MOZI étterem – Olga konyhája, egy olyan hely, amely hosszú éveken át nemcsak vendégeket, hanem törzsvendégeket nevelt, és stabil pontja volt a...
Vidéken inkább tartja még magát a koporsós temetés hagyománya, szemben a hamvasztással, míg a fővárosban éppen ennek fordítottja a trend. A sírhelyek ára ugyanakkor nagyon eltérő országszerte - írja a HelloVidék.
Idén is eljött elhunyt szeretteink megemlékezésének ünnepe: mindenszentek, halottak napja alkalmából rengetegen indulnak el a temetőbe, hogy virágot vigyenek, gyertyát gyújthassanak azokért, akik ma már nincsenek velünk. Idén a koronavírus-járvány miatt a sírkertekben is be kell tartanunk olyan szabályokat, amikről egy éve valószínűleg még senki nem gondolta volna, hogy a mindennapjaink részei lesznek: az operatív törzs szombati sajtótájékoztatóján elhangzott, hogy a temetőben is tartanunk kell a megfelelő távolságot, és szabadtéren is maszkot kell viselni, ha például csoportosan emlékezünk meg halottainkról.
Horváth József, az Országos Temetkezési Egyesület és Ipartestület elnöke a HelloVidék megkeresésére azt közölte: Budapesten mintegy 80 százalék a hamvasztás utáni elhelyezés, míg Nyugat-Magyarországon ez 40-45 százalékra tehető, addig Kelet-Magyarországon csak 30-35 százalék. Ebből az látszik, hogy vidéken inkább tartja még magát a koporsós temetés hagyománya, szemben a hamvasztással, míg a fővárosban éppen ennek fordítottja a trend.
Az árváltozásokról a HelloVidék cikkében olvashatsz!
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








