Közel 5000 új ügyfél vásárolt biztosítási védelmet az AEGON Magyarország cégcsoport szolgáltatásaiból az AEGONdirekt.hu direktbiztosítási szolgáltatón keresztül az elmúlt évben. A tavaly április 16-án megalakult szolgáltató internetes oldalait ez idáig több mint 660 ezer látogató és ügyfél használta tájékozódásra vagy ügyintézésre.
Az AEGONdirekt.hu internetes felületén az elmúlt tizenkét hónapban értékesített termékek közül a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) bizonyult a legnépszerűbbnek, ami az egy év alatt megkötött biztosítások közel 55 százalékát tette ki. Az értékesített termékek 20,6 százaléka utasbiztosítás, további 18 százaléka pedig lakásbiztosítás volt.
"Az online direktbiztosítási szolgáltatás tavalyi elindítása egyértelműen beváltotta a hozzá fűzött reményeket, különösen újügyfél-szerzés szempontjából." ¬- mondja Vereczki András az AEGON Biztosító vezérigazgató-helyettese - "Mint a számokból is látszik, az elmúlt évek intenzív kgfb-kampányaiban az Internet felé orientálódott autósok közül az AEGONdirekt.hu sokaknak kínált megfelelő alternatívát. A vásárlási szokások rohamos változása, a pénzügyi termékek egyre szélesebb körű megjelenése az Interneten várhatóan a biztosítás területén is további jelentős eltolódást eredményez majd az internetes értékesítés irányába."

A biztosítások teljes körét elérhetővé tévő AEGONdirekt.hu-n a szerződések megkötésén és online kárbejelentésen kívül az ügyfelek valós idejű chat formájában is konzultálhatnak a biztosító szakértőivel. A tavaly "Az év honlapja" díjjal kitüntetett vállalat az idén tovább kívánja növelni részesedését az Interneten értékesített egyéb szolgáltatások piacán. A hazai piacon újdonságnak számító kisállat-biztosításon kívül az AEGONdirekt.hu rövidesen számos további, a nemzetközi piacokon jól bevált, értéknövelt szolgáltatást kíván meghonosítani.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








