Az Alico nemzetközi biztosító japán leányvállalata kénytelen-kelletlen beismerte, hogy mintegy 110 ezer ügyfelének bankkártya-adatai szivárogtak ki, s máris több, mint 1 000 esetben éltek vissza az adatokkal.
A csőd szélén táncoló AIG-hez tartozó American Life Insurance Co (Alico) szakemberei egyelőre vizsgálják, hogyan szivároghattak ki az adatok. A vállalatot a kártyacégek emberei figyelmeztették, hogy valami nincs rendben a kártyahasználat körül.
Egyes esetekben a kártyákat használták is, elsősorban internetes vásárlásra, amiről a felháborodott kártyatulajdonosok értesítették az Alico-t. A biztosító egyelőre vizsgálja, mekkora lehet az elszenvedett pénzügyi kár.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


