Az idei év elején kötött hosszú távú stratégiai együttműködési megállapodás keretében Takarék Invest befektetéshez kötött életbiztosítás néven közös terméket dolgozott ki a SIGNAL Biztosító és a takarékszövetkezetek csúcsbankja, a TakarékBank. Az életbiztosítási oldalt a SIGNAL Biztosító nyújtja, míg az ügyfelek megtakarításai - az ügyfél döntésétől függően - a TakarékInvest különböző hozamú és kockázatú befektetési alapjaiban gyarapodnak.
"A SIGNAL Biztosítóval megkezdett együttműködésünk keretében első lépésként rögtön egy olyan biztosítási terméket dolgoztunk ki, amely a megtakarítási lehetőségek és a biztosítási védelem ötvözésével rugalmas lehetőséget kínál a takarékszövetkezeti ügyfélkör számára" - mondta Brezina Szabolcs, a TakarékBank befektetési üzletágának igazgatója.
A Takarék Invest befektetéshez kötött életbiztosítás a kijelölt takarékszövetkezetekben érhető el. A májusban szoros üzleti együttműködésre lépő takarékok hálózatának, a TakarékPontnak szinte valamennyi fiókjában 2008. október 15-étől már elérhető lesz az új befektetéses biztosítási termék.
A Takarék Invest biztosítás folyamatos vagy egyszeri díjfizetéssel határozott, illetve egész életre szóló tartamra is köthető. Az ügyfelek a be- és kifizetések összegén és időpontjain kívül azt is szabadon megválaszthatják, hogy befektetéseiket az alábbi befektetési alapok között milyen arányban osztják meg:

A Takarék Invest biztosítás emellett rugalmas feltételekkel lehetővé teszi többek között a díjmódosítást, a folyamatos pénzkivételi lehetőséget, a díjfizetés szüneteltetését, illetve a tartam meghosszabbítását is. Lejáratkor a kifizetés egy összegben és járadék formájában is igényelhető. A Takarék Invest biztosítás befektetései mentesülnek a kamatadó alól és a befizetések után adókedvezmény vehető igénybe (a 10 évnél hosszabb szerződések esetében).
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








