Az Allianz folytatja a növekedést a New Europe régióban, a nehéz piaci környezet ellenére
Az Allianz folytatja növekedését a New Europe országaiban. 2008 első félévének végére a biztosítási díjak volumene 10,5 százalékkal emelkedett, elérve a 2,1 milliárd eurót. Az előző év második negyedévéhez viszonyítva a régió társaságai díjbevételeiket 14,3 százalékkal, több mint 1 milliárd euróra növelték. Ezek a növekedési ráták lehetővé tették az Allianz számára, hogy megtartsa erős pozícióit ebben a fontos, növekedő régióban, a komoly kihívásokat támasztó gazdasági környezet ellenére.
"Bár nehéz piacon kell működnünk, képesek voltunk növelni a díjbevételeinket a 2008. év első felében. Ez egyértelműen jelzi ügyfeleink bizalmát, és tükrözi azokat az erőfeszítéseket, amelyeket többcsatornás értékesítés módszerünk alkalmazásával tettünk a régióban. Folytatjuk szolgáltatásaink ügyfélközpontú tökéletesítését" - nyilatkozta Werner Zedelius, az Allianz igazgatóságának a növekedő piacokért felelős tagja.
Az élet- és egészségbiztosítási üzletág
Az élet- és egészségbiztosítási üzletág 479 millió euró kötelező díjbevételt realizált. Éves összehasonlításban a díjbevétel 21 százalékkal csökkent, főként azért, mert lengyelországi banki partnerünk, a PEKAO kevesebbet tudott értékesíteni. Ha ezt a hatást kiszűrjük, a régióban a díjbevételek 12,2 százalékos növekedését állapíthatjuk meg. Az előző év azonos negyedévéhez viszonyítva a New Europe-ban működő Allianz társaságok a kötelező díjbevételeiket 3,7 százalékkal , 234 millió euróra tudták növelni. A díjbevétel csökkenésével összhangban az Élet- és Egészségbiztosítási üzletágban az üzemi eredmény 22 százalékkal, 28 millió euróra csökkent, 2007. első félévével összehasonlítva.
Kiemelendő, hogy Magyarországon az Allianz folytatta jelentős növekedését a 2008. év első félévében, díjbevételét pedig 69,6 százalékkal, 95 millió euróra tudta növelni. Az Allianz életbiztosítási üzletágának növekedése Szlovákiában szintén jelentős fejlemény, itt a díjbevételek 15 százalékkal, 145 millió euróra nőttek. Ez a növekedés főként a befektetéshez kapcsolódó termékek értékesítésének köszönhető.
A nem-élet üzletág
A nem-élet üzletágban realizált bruttó díjbevételek 2008. első félévében több mint 21 százalékkal, 1,6 milliárd euróra emelkedtek. 2008. második negyedévében a díjbevételek 12 százalékkal nőttek2, elérve a 781 millió eurós volument, a 2007. év második negyedévével összevetve. A Nem-élet üzletág üzemi eredménye a tervezettnél magasabb lett, de a 129 millió eurós eredmény így is 9,8 százalékos csökkenést mutat, amely főként az egész piacot sújtó káreseményeknek tudható be.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A 2008. első félévében a növekedést főként az orosz és a lengyel piac táplálta. Az oroszországi Allianz társaságok produkálták a legnagyobb, több mint 81 százalékos növekedést, amelyhez 486 millió eurós díjbevétel társult. Az Allianz Lengyelország több mint 25 százalékkal tudta növelni díjbevételét, amely így 277 millió eurót tett ki. Ezeket a pozitív fejleményeket főként a gépjármű-biztosításoknak köszönhetjük.
Folyamatosan erősödő jelenlét
Az Allianz több olyan kezdeményezésre koncentrál a régióban, amelyek célja az üzleti tevékenység további nyereséges növelése és a piaci jelenlét bővítése. Ezeknek a kezdeményezéseknek a többsége az ügyfelek változó igényein alapszik, akik egyre inkább erős partnert szeretnének maguk mellett tudni pénzügyi szükségleteik megtervezéséhez.
"Ügyfélfókusz Kezdeményezésünk részeként folyamatosan keressük annak a módját, hogy még jobban megkönnyítsük ügyfeleink számára ügyeik intézését, és kiterjedt elosztási hálózatunkon keresztül igyekszünk a lehető legteljesebb termékkínálattal megjelenni. Ennek megfelelően növeltük jelenlétünket a direkt üzletágban is, melynek révén már a New Europe négy országában vagyunk jelen" - magyarázza Klaus Junker, az Allianz New Europe regionális vezérigazgatója, a direkt üzletág régiós pozitív fejleményeit ismertetve.
2008. májusában az Allianz belépett a szlovén piacra is, és Ljubljanában megnyitotta első fiókját. A társaság aktív szereplő kíván lenni ennek a fontos piacnak a jövőbeni fejlesztésében. Az Allianz Azerbajdzsánban is terjeszkedik, ahol a ROSNO áprilisban képviseleti irodát fog nyitni Bakuban.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Másképp járnak a reptéri BKK-járatok a következő napokban
- Rájöttek, mi okozhatta az áradást hozó dubaji felhőszakadást
- Késelés lett a társasházi vita vége
- Nem minden kérdésben ragaszkodnak a lengyelek a vétójoghoz
- Szijjártó Péter: megkezdődött Paks 2 reaktortartályának gyártása
- Száz éve nem látott pusztítást végzett a fagy a cseh gyümölcsösökben