Az Allianz terjeszkedik Közép Kelet-Európában - megbízható partnerként tekintenek rá ügyfelei a szlovén piacon is
Az Allianz - Közép Kelet-Európa első számú biztosítója - vállalati ügyfelek felé kínált biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kezdte meg tevékenységét a szlovén piacon. A szlovén fiókiroda létrehozásával az Allianz bizonyságot tesz a szlovén piac iránti hosszú távú elkötelezettségéről. Az Allianz 2007 óta Ausztriában kínálja a szlovén ügyfeleknek az Allianz Elementar életbiztosítási termékeit a Styria West biztosítási brókeren keresztül.
"Örülünk, hogy immár jelen lehetünk a szlovén piacon is, és aktív szerepet vállalhatunk a biztosítási piac fejlesztésében. Célunk, hogy jelentős szereplővé váljunk a növekvőben lévő piacon. Szakértelmünk, szilárd pénzügyi helyzetünk és az Allianz know-how-ja révén vállalati ügyfeleink élvezhetik a széleskörű termékkínálatból és egyéni, üzleti igényeikre szabott megoldásokból fakadó előnyöket"- mondta Dr. Klaus Junker, az Allianz közép kelet-európai régiójáért felelős vezérigazgatója.
Az Allianz magyar leányvállalatán, a Magyarországon piacvezető Allianz Hungária Zrt.-n keresztül lépett be a szlovén piacra. A cég a Ljubljanában található fiókirodáján keresztül működteti tevékenységét, első lépésként már összeállt az elkötelezett, helyi vállalatvezetés, melynek elsődleges célja az ügyfelek igényeinek megfelelő megoldások kifejlesztése.
A szlovén fiókiroda innovatív és korszerű biztosítási megoldások széles tárházát kínálja a vállalati ügyfeleknek, ideértve a vagyon-, felelősség- és műszaki biztosítási termékeket is. Az ügyfelek igényeinek ismeretében ezt a termékkínálatot folyamatosan fejleszteni kell. Az üzletfejlesztés kezdeti szakaszában a cég biztosítási ügynökökkel partneri együttműködésben fog terjeszkedni, hosszútávon viszont a vállalat saját értékesítési hálózatát létrehozva kívánja megragadni a piaci növekedésben rejlő egyéb lehetőségeket.
Emellett, az Allianz tervei között szerepel, hogy további lakossági megoldásokkal szolgálja ki a szlovén piacot 2009-ig, ideértve a gépjármű (kötelező felelősség és casco) és életbiztosítási termékeket is. A fő eladási csatorna a gépjármű termékek számára az internet lesz, mivel az internet penetráció jelentős Szlovéniában. Az életbiztosítási szegmensen belül az Allianz tervei szerint növeli a hagyományos termékek kínálatát a unit-linked és befektetési jellegű termékekkel is, ezzel hosszú távú biztonságot és gondoskodást kínálva ügyfeleinek. Ezen a szegmensen belül a vállalat olyan térségbeli partnerekkel kíván együttműködni, melyek pénzügyi termékek értékesítésére szakosodtak.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








