Az Allianz terjeszkedik Közép Kelet-Európában - megbízható partnerként tekintenek rá ügyfelei a szlovén piacon is
Az Allianz - Közép Kelet-Európa első számú biztosítója - vállalati ügyfelek felé kínált biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kezdte meg tevékenységét a szlovén piacon. A szlovén fiókiroda létrehozásával az Allianz bizonyságot tesz a szlovén piac iránti hosszú távú elkötelezettségéről. Az Allianz 2007 óta Ausztriában kínálja a szlovén ügyfeleknek az Allianz Elementar életbiztosítási termékeit a Styria West biztosítási brókeren keresztül.
"Örülünk, hogy immár jelen lehetünk a szlovén piacon is, és aktív szerepet vállalhatunk a biztosítási piac fejlesztésében. Célunk, hogy jelentős szereplővé váljunk a növekvőben lévő piacon. Szakértelmünk, szilárd pénzügyi helyzetünk és az Allianz know-how-ja révén vállalati ügyfeleink élvezhetik a széleskörű termékkínálatból és egyéni, üzleti igényeikre szabott megoldásokból fakadó előnyöket"- mondta Dr. Klaus Junker, az Allianz közép kelet-európai régiójáért felelős vezérigazgatója.
Az Allianz magyar leányvállalatán, a Magyarországon piacvezető Allianz Hungária Zrt.-n keresztül lépett be a szlovén piacra. A cég a Ljubljanában található fiókirodáján keresztül működteti tevékenységét, első lépésként már összeállt az elkötelezett, helyi vállalatvezetés, melynek elsődleges célja az ügyfelek igényeinek megfelelő megoldások kifejlesztése.
A szlovén fiókiroda innovatív és korszerű biztosítási megoldások széles tárházát kínálja a vállalati ügyfeleknek, ideértve a vagyon-, felelősség- és műszaki biztosítási termékeket is. Az ügyfelek igényeinek ismeretében ezt a termékkínálatot folyamatosan fejleszteni kell. Az üzletfejlesztés kezdeti szakaszában a cég biztosítási ügynökökkel partneri együttműködésben fog terjeszkedni, hosszútávon viszont a vállalat saját értékesítési hálózatát létrehozva kívánja megragadni a piaci növekedésben rejlő egyéb lehetőségeket.
Emellett, az Allianz tervei között szerepel, hogy további lakossági megoldásokkal szolgálja ki a szlovén piacot 2009-ig, ideértve a gépjármű (kötelező felelősség és casco) és életbiztosítási termékeket is. A fő eladási csatorna a gépjármű termékek számára az internet lesz, mivel az internet penetráció jelentős Szlovéniában. Az életbiztosítási szegmensen belül az Allianz tervei szerint növeli a hagyományos termékek kínálatát a unit-linked és befektetési jellegű termékekkel is, ezzel hosszú távú biztonságot és gondoskodást kínálva ügyfeleinek. Ezen a szegmensen belül a vállalat olyan térségbeli partnerekkel kíván együttműködni, melyek pénzügyi termékek értékesítésére szakosodtak.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Meghalt egy ember az ökörítófülpösi szociális intézményben
- Szlovákiai államfőválasztás - Peter Pellegrini mellé áll a felvidéki magyar erő
- Iványi Gábort hatóság elleni erőszakkal gyanúsítják
- Megszületett az ellenzéki összefogás, közös miniszterelnök-jelöltet állítanak
- Második nemzetközi elismerését is begyűjtötte Zalánki Gergő
- Nem lesz alkotmánybíró Trócsányi László - ezért