Az Internet a biztosítások terén is kezdi megtalálni a maga szerepét, egyre több biztosító a biztosítási termékek szélesedő palettájának esetében használja ki az online értékesítési csatornában rejlő lehetőséget.
Manapság már nem csak a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás és a casco terén érdemes körülnéznünk a világhálón, de egyéb vagyon- és életbiztosításokat is köthetünk, csupán néhány kattintás segítségével. A legtöbb esetben a szemfüles fogyasztó kedvezményekre is számíthat.
Az OTP Garancia 2005 óta ajánlja fel ügyfeleinek az online kötés lehetőségét. Emellett az Internetet választóknak utasbiztosítás megkötése esetén 10, kgfb-szerződések esetén pedig 5 százalékos kedvezményt ad.
A Groupama biztosító online értékesítésre fejlesztette ki EMANET elnevezést viselő utasbiztosítási termékét, mely a hagyományos utasbiztosításnál 25 százalékkal olcsóbb megoldást kínál.
December 15-ig 30 százalékos kedvezménnyel köthetünk a Generalinál lakásbiztosítást, de kedvezmények nélkül online formában elérhetőek a biztosító kgfb- és balesetbiztosítási termékei is. Az Aegonnál jelenleg nincs kedvezmény egyetlen termékre sem, de a tavalyi kampányidőszakban 10 százalékos diszkont járt a cascóra is gondoló autósoknak.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








