A szabadságolások, utazások idejének csúcspontja körül egyre inkább előtérbe kerülnek az utazási biztosítások. Mielőtt bárki útnak indul valahová, nem árt, ha ellenőrzi, hogy az utazási biztosítása teljesen kifogástalan.
Talán némelyeknek meglepő lehet, de úgy tűnik Angliában a leginkább vitatott kárigények között azok szerepelnek, amelyek a családtagok egészségügyi helyzetével kapcsolatosak. A Financial Ombudsman Service-hez beérkező utazási biztosítással kapcsolatos panaszok mintegy fele az egészségügyi információk közlésének elmulasztásához kapcsolódik.
A biztosítóknak ugyanis nem csupán a biztosított személy egészségügyi állapotáról kell körültekintően megbizonyosodni, hanem az illető családtagjainak állapotáról is, legfőképpen azoknak akiknek az egészségi állapotukban bekövetkező változás miatt fennáll a veszélye annak, hogy a biztosított megszakítja utazását.
A szakember tanácsa szerint az a legjobb amit tehetünk, hogy mindent elmondunk családunkkal kapcsolatosan a biztosítónak. Innentől kezdve a bővebb informálódás és kérdezősködés már az ő felelősségük.
A biztosítók természetesen tisztában vannak azzal is, hogy nem lehetünk tisztában végletekig menően családtagjaink kórtörténetével, az azonban elvárható, hogy a nagyobb problémákról tudjunk.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Egész évre szóló biztosítás esetén érdemes folyamatosan információkkal ellátni a biztosítót. Amennyiben egy bankszámlához, bankkártyához kapcsolódó utazási biztosításról van szó, akkor valószínűleg a számla megnyitásakor szükséges a biztosítót tájékoztatni a család egészségügyi helyzetéről, majd később folyamatosan érintkezésben maradni a biztosítóval.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








