A Wiener Städtische Versicherung AG Vienna Insurance Group az albán biztosítási piacra való belépést tervezi. A TBIH Financial Services Group N.V. (TBIH), amelyben a Wiener Städtische Versicherung AG Vienna Insurance Group többségi tulajdonos1, ehhez egy memorandumot (Memorandum of Understanding) írt alá a tiranai székhelyű Sigma Sh.a. legalább 60%-nak megszerzésére.
A nem-életbiztosításokkal foglalkozó Sigma Biztosítót 1998-ban alapították. A biztosító egy macedóniai leányvállalattal és egy koszovói kirendeltséggel rendelkezik és kb. 160 munkatársat foglalkoztat.
"A Vienna Insurance Groupnak a Sigma Sh.a. biztosítón keresztül lehetősége nyílik arra, hogy belépjen egyszerre három új, még nagy lehetőségeket rejtő biztosítási piacra. Az anyavállalat Albániában a második legnagyobb biztosítótársaságként a piacon már jó pozíciókkal rendelkezik."- vélekedik Dr. Günter Geyer, a Wiener Städtische Versicherung AG Vienna Insurance Group vezérigazgatója. "Ezzel a tranzakcióval a Vienna Insurance Group egyre több - már 20 országban - lesz jelen és egy egyedülálló piacnyitást mutat fel a dinamikusan fejlődő közép- és dél-kelet-európai térségben."
A Sigma Sh.a. a 2006-os üzleti évben összesen 15 millió euró díjbevételt ért el a három országban. Ennek súlypontját a gépjárműbiztosítások jelentik. Albániában a Sigma Sh.a. 19% körüli piaci részesedéssel birtokolja a piaci rangsor előkelő második helyét. Összesen 25 kirendeltségéből, illetve biztosítási ügynökeiből álló hálózatával a Sigma Sh.a. az egész régiót lefedő értékesítési struktúrával rendelkezik.
Az albán biztosítási piac 2005-ben kb. 32 millió euró díjbevételt ért el. Albánia díjbevétele (a GDP %-ban) 0,5%, szemben az érettebb nyugat-európai piacok 8,6%-val, így Albániának még sok időre lesz szüksége a felzárkózáshoz.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon
- Megszólalt a Magyar Posta a kamu csomagokról
- EP-korrupciós botrány: lépett az EP
- Okok, amelyek a magasba emelték, aztán a földhöz csapták Szoboszlai Dominik Liverpoolját
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház