Világszerte aggódnak a vevők az egyre emelkedő megélhetési költségek miatt, ami látványosan kihat a vásárlási szokásokra is.

A Tesco új, célzott hirdetési rendszert vezet be a vásárlás közbeni szkennelés során - egyelőre csak az Egyesült Királyságban, de ha bejön az újítás, elképzelhető, hogy Magyarországon is elérhető lesz.
A Tesco változtatást jelentett be a vásárlás közbeni szkennelés funkciójában. Az új rendszer lehetővé teszi a cég számára, hogy célzott hirdetéseket juttasson el a vásárlókhoz az üzletben tartózkodás során.
A "Scan as you Shop" szolgáltatás, amely jelenleg több mint 500 Tesco üzletben érhető el, lehetővé teszi a Clubcard-tulajdonosok számára, hogy kézi eszközökkel szkenneljék be a termékeket vásárlás közben. Ez a módszer nemcsak gyorsabbá teszi a bevásárlást, de lehetőséget ad a cégnek arra is, hogy személyre szabott hirdetéseket juttasson el a vásárlókhoz - írta az essexlive.news.
Lee Roberts, a Tesco Media and Insight Platform értékesítési vezetője egy beszállítói rendezvényen mutatta be az új lehetőségeket.
Ez azt jelenti, hogy a vásárlókat egy folyosó, egy polc közelében lehet majd megcélozni, miközben az üzletekben vásárolnak
- magyarázta Roberts.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 719 484 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 142 416 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,78% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Tesco tavaly vezette be a reklámokat az önszkennelő kézi készülékeken, ezzel a világon elsőként alkalmazva ezt a technológiát. Az új fejlesztés azonban tovább megy ennél: a vásárlók az áruházon belüli helyzetük alapján kapnak majd célzott hirdetéseket.
Bár a rendszer pontos bevezetési dátumát még nem közölték, Roberts "hatalmas előrelépésnek" nevezte a fejlesztést a helymeghatározási képességek és az összekapcsolt áruházi kínálat szempontjából.
Jelenleg a "Scan as you Shop" készülékek 580 Tesco áruházban érhetők el, kizárólag a Clubcard-tagok számára. Mintegy 200 üzletben pedig a márkáknak is lehetőségük van hirdetések megjelenítésére ezeken az eszközökön.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


