A Volkswagen Magyarország bejelentette, hogy 2025. december 9-től a Volkswagen Polo 5 980 000 forintos indulóárral elérhető.
A drágulás ez e-kereskedők szektorát is elérte, ráadásul közben nem csupán az ellátási láncban, hanem már a gyártás során is sok cég akadályokba ütközik. Hogyan lehet versenyelőnyhöz jutni az e-kereskedelmi szektorban? Mennyire márkahűek a vásárlók, ha egyik napról a másikra drágulnak a termékek? Árérzékenyek a baba-mama szektor vásárlói? Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu ügyvezető igazgatója adott választ a kérdésekre.
A drágulás már minden szektorban érezhető, a vásárlók egyre inkább saját pénztárcájukon is érezhetik az árak emelkedését. A csomagolóanyagok árának és a szállítási díjnak a növekedése nagyon látványos volt az elmúlt fél évben, minden e-kereskedő, illetve a logisztikai szektor is érintett ebben.
A pelenkák gyártási és logisztikai költsége általánosságban 10-15%-kal emelkedett, volt olyan márka, amely egy éven belül kétszer is árat kényszerült emelni
– mondta el Csereklei Zoltán, aki hozzátette, hogy a tápszerek, babaételek és kiegészítő termékek ára általánosságban 10%-kal emelkedett egy év alatt. Azonban fontos tudni, hogy a baba-mama termékek azok, amelyeket a családok lehetőségeikhez mérten a jelentős drágulások ellenére is igyekeznek megvásárolni, inkább máson próbálnak meg spórolni, hogy ezekre ki tudják gazdálkodni a pénzt.
A piacunkon – különösen a pelenkák és a bébiételek esetében nagyon jellemző a márkahűség, az anyukák csak akkor kezdenek a megszokottól eltérő brand felé fordulni, ha az elégedettségük vagy bizalmuk valamilyen új tapasztalat miatt hirtelen csökken. Amikor drasztikusan megugranak az árak, elképzelhető, hogy van egy kis átrendeződés a piacon az alacsonyabb árú termékek irányába, de ez egyelőre még nem szignifikáns, nem jelentős mértékű
– mutatott rá a szakember. Azt is hozzátette, hogy a családok jellemzően úgy spórolnak náluk a termékek beszerzése során, hogy nagyobb kiszerelésű csomagtermékeket rendelnek a webshopból, így diszkont árakon tudnak vásárolni. Felmerülhet a kérdés, hogy hogyan lehet megőrizni a versenyelőnyt, és megtartani a vásárlókat, amikor a kereskedők kénytelenek árat emelni.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A nagy raktárkészlet felhalmozása most kulcsfontosságú a kiszámítható ellátás érdekében. Számos más szektorhoz hasonlóan egyes pelenkagyártók is hiánnyal küszködnek az alapanyagok területén, ami megnehezíti a gyártást és az ellátási lánc működését is
– hívta fel a figyelmet a Pelenka.hu ügyvezető igazgatója. A készleteken kívül fontos, hogy a webshopok megbízható és hiteles márkát tudjanak felépíteni, amely garantálja a szolgáltatás minőségét, hiszen mindez legalább olyan fontos, mint a megfelelő termékpaletta.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.







