Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Hazánkban a dinnye az egyik legkeresettebb zöldség-gyümölcsféle. A lédús és mézédes dinnye egészen szeptember végéig elérhető lesz a megszokott, kiváló minőségben: erre hívja fel a figyelmet az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) közös kampányában. Nem csak az íze finom, de tökéletesen hidratál és számtalan jótékony hatása is van.
Tarpataki Tamás, az Agrárminisztérium agrárpiacért felelős helyettes államtitkára a 10 nap Strand Fesztiválon tartott sajtótájékoztatón elmondta, hogy jelenleg hazánk negyedik a dinnyetermesztésben, ez is azt bizonyítja, hogy a dinnye idén is világszínvonalú és kiváló minőségű. Hozzátette, hogy bár a dinnye termőterülete csökkent, a magyar gazdák a legnehezebb helyzetben is helytálltak, és hálásak lehetünk, hogy a pandémia és az időjárási nehézségek ellenére 3700-3800 hektáron, 2200 termelő termesztett jóízű, mézédes dinnyét.
Ondré Péter, az AMC ügyvezetője hangsúlyozta, hogy kiemelten fontos egészségünk megőrzése, érdemes sokat fogyasztani ebből a szupergyümölcsből. A dinnye immunerősítő, vitamindús csemege: A, B6, C, E-vitamint, magnéziumot, káliumot, karotinoidot, éta-karotint és likopint is tartalmaz. Majd kiemelte, hogy a kampány részeként 5 helyszínen szabadtéri kóstoltatást is tart az AMC.
Többek között volt már az Efott-on, a 10 nap Strand Fesztiválon egész hétvégén, jelenleg Csopakon, majd pénteken Balatonbogláron, szeptember első hétvégéjén pedig a Veszprémi Állatkertben lehet megkóstolni az ízletes dinnyét. Emellett a kampányban ismeretterjesztő cikkekkel és közösségi média megjelenésekkel is népszerűsítik a görög- és sárgadinnye fogyasztását szeptemberben is.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Ukrán erőműveket támadtak az oroszok, miközben Lavrov a biztonsági garanciákról beszélt
- Fábián László: nem elérhetetlen cél a kétszáz fős magyar csapat a párizsi olimpián
- Félhavi eső szakadt több hazai térségre
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea
- Bondár a nyolcaddöntőig jutott Mexikóban
- Ha valamire, hát az eladásokra nem panaszkodhat a Volkswagen