Rovarszennyeződés miatt emberi fogyasztásra alkalmatlan dióbelet és mérgező gyommagot tartalmazó rozslisztet vont ki a forgalomból az élelmiszer-ellenőrző hatóság.
Emberi fogyasztásra alkalmatlan dióbelet talált a Tolna Megyei Kormányhivatal Állategészségügyi és Élelmiszer-ellenőrző Hatósága az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. dunaföldvári áruházában tartott minőség-ellenőrzéskor. A 200 g-os kiszerelésű, Happy Harvest néven árult bolgár dióbél állati kártevőkkel szennyezett: az ellenőrzött tételben rágásnyomokat, molyürüléket, nagyobb molyszövedéket találtak.
A hatóság a termék forgalmazását azonnali hatállyal megtiltotta és elrendelte a forgalomból történő kivonását, illetve kötelezte a vállalkozást a fogyasztókhoz eljutott termékek visszahívására. A forgalmazó április végi tájékoztatása alapján az eredetileg 2000 csomagból álló készletből 749 darabot, azaz körülbelül 150 kilogrammot tudott visszahívni.
A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal a BIO-Sztráda Kft. tiszapüspöki malomüzemében mérgező gyommagot, konkolyt tartalmazó teljes kiőrlésű rozslisztet talált. A hatóság ebben az esetben is azonnali hatállyal megtiltotta a termék forgalmazását és elrendelte a forgalomból történő kivonását, illetve kötelezte a vállalkozást a fogyasztókhoz eljutott termék visszahívására még április végén.
A BIO-Sztráda Kft. 51 mázsányi rozslisztet visszahívott: 39 mázsa rozslisztet már elkülönítve tárolnak a telephelyükön, 2 mázsa visszahívása még tart, a maradék 10 mázsát a malom már nem tudja visszahívni, azt partnerei már korábban felhasználták.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








