A Coop Szegeden nyitotta meg Magyarország első hibrid üzletét, ahol a hagyományos nyitvatartási időn túl is lehet vásárolni

Így lehet most 100-300 ezer forint értékű terméket nyerni a JYSK-nél: elindult a pályázat, ezek a feltételek
A pályázatra olyan szervezetek jelentkezhettek, melyekhez eljutott a skandináv cég felkérése. A vásárlói szavazás alapú Karácsonyi és Újévi Kampányban 1 millió forint összértékű termékadomány talál gazdára. Ezzel tovább erősítve a lakberendezési áruházlánc hű szemléletét: a társadalmifelelőségvállalást.
A JYSK és a Sharity Zrt. közös kezdeményezésének célja, a civilszervezetek és a vásárlók bevonása a JYSK Karácsonyi és Újévi Kampányába. A boltlánc skandináv szemlélete hűen fontosnak tartja a társadalmi felelősségvállalást, globálisan és helyileg is. Céljuk, hogy aktívan segítséget nyújtsanak azokban a közösségekben, melyekben üzleti tevékenységük által is jelen vannak.
A Sharity Zrt. egy olyan új innovatív adományozási platform, ahol a felhasználók a pénzadományok mellett reklám megtekintések által, az idejük felhasználásával is tudnak szervezeteket és kampányokat támogatni. A Sharitynél tehát a világon elsőként van mód csupán néhány kattintással adakozni, akár pénz nélkül is. Azaz például a JYSK esetében is a kiskereskedelmi áruházlánc az, aki felajánlja a teljes összeget, viszont a lakosság szavazza meg, hogy ezt mely szervezet kapja.
A két cég együttműködésében most olyan civilszervezetek jelentkezését várták, akik részt vesznek a vásárlói szavazás alapú, termékadományozási Karácsonyi és Újévi Kampányukban. A JYSK bruttó 1 millió forint értékű termékfelajánlást adományoz azoknak a civilszervezeteknek, akik jelentkeztek a Karácsonyi és Újévi Kampányba, és a vásárlók szavazatai alapján az első öt helyen végeznek.
A Sharity Zrt.-vel való együttműködésben a Sharity Applikáció letöltését követően azon keresztül, vagy a Sharity weboldalán szavazzák meg a vásárlók, hogy mely szervezetek kapják végül díjazottként a felajánlott JYSK vásárlási utalványokat.
A JYSK 1.000.000 Ft - értékű termékfelajánlásának megoszlása:
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- helyezett – bruttó 300.000 Ft - értékű JYSK termékfelajánlás
- helyezett – bruttó 250.000 Ft - értékű JYSK termékfelajánlás
- helyezett – bruttó 200.000 Ft - értékű JYSK termékfelajánlás
- helyezett – bruttó 150.000 Ft - értékű JYSK termékfelajánlás
- helyezett – bruttó 100.000 Ft - értékű JYSK termékfelajánlás
A nyeremények „JYSK vásárlási utalvány adomány” formájában kerülnek átadásra. A vásárlási utalványokat a JYSK különböző áruházaiban vásárolhatják le a nyertes civil szervezetek.
Szavaztok leadása
A verseny 2024. december 2. és 2024 december 31. között kerül megrendezésre, és a szavazatok is ez idő alatt adhatók le a Sharity alkalmazásban vagy a weboldalon keresztül. A szavazók a Sharity felületein közzétett, és a JYSK által jóváhagyott videó megtekintésével adhatják le szavazataikat. Egy videó megtekintésével egy szavazat adható le. A nyertes civil szervezetekről a Sharity alkalmazás és weboldal segítségével szavazatot leadó személyek döntenek. A szavazás teljes időtartama alatt minden Sharity felhasználó naponta egyszer szavazhat. A szavazók között 3 db 10 ezer forint értékű JYSK utalvány talál majd gazdára.
A szavazatok száma és ezáltal a szavazás állása folyamatosan nyomon követhető a Sharity alkalmazásban és a weboldalon, a szavazás teljes időtartama alatt. A nyertesek a legtöbb szavazatot gyűjtő civil szervezetek lesznek 1-5. helyezettig. A termékutalványok ünnepélyes átadására 2025 januárjában kerül majd sor.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső SKANDINÁV LOTTÓ aloldalunkon
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


