Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
Büfék, kocsmák és lángossütők zárhatnak be az új, kötelező adatszolgálatás miatt. A Vendéglátók Ipartestülete szerint a kisvállalkozások többsége viszont továbbra sem áll készen az átállásra.
Büfék, kocsmák és lángossütők zárhatnak be az új, kötelező adatszolgálatás miatt, júliustól minden rendelt tételt és kifizetett összeget azonnal jelenteniük kell az állami központnak. A vendéglátósok eddig kétszer kaptak halasztást, eredetileg tavaly nyáron kellett volna csatlakozniuk a rendszerhez - hangzott el az RTL Híradóban.
A kisvállalkozások többsége viszont továbbra sem áll készen az átállásra a Vendéglátók Ipartestülete szerint.
Panaszáradat, amit mi is kapunk naponta, hogy hát bizony panaszkodnak hamburgeresek, lángossütők, büfések, hogy ők abba fogják hagyni, mert nem tudják, hogy mi vár rájuk. És ők túlélték a pandémiát, túlélték az ár, alapanyag és a nyersanyag árrobbanásokat, de ezt már lehet, hogy feladják
– mondta a riportban Kovács László, a Vendéglátók Ipartestületének elnöke.
Egy diósdi halsütő az online pénztárgép mellé telepíti majd az új számítógépet, de szerinte kivitelezhetetlen, hogy állandóan a klaviatúrát nyomogassa. „Olajos, zsíros kézről beszélek” – mondta felháborodva. Kifejtette, sokat ront az üzleten az új rendszer bevezetése.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Hogyan tudok majd 15 másodperces pontossággal rókapirosra sütni egy hasábburgonyát, úgy, hogy közben adminisztrálnom kell. Itt 20 másodperc, és elégett, megégett nem olyan színű, nem úgy néz ki. Magyarul a finomhangolt precíz, profi munkát fogja blokkolni
– jelentette ki Zsuffa Péter, a Legendás Diósdi Halsütő tulajdonosa, aki úgy számol, nagyot nőhet a várakozás idő, és emiatt felére eshet a forgalma.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








