Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A helyi hatóságok megtiltották az Auchannak, hogy alkoholt forgalmazzon moszkvai üzleteiben. A hírt az áruházlánc szóvivője is megerősítette.
Hírügynökségi jelentések szerint a moszkvai hatóságok megtiltották az Auchan áruházláncnak az alkoholtartalmú italok forgalmazását.
Maria Kurnosova, az Auchan szóvivője szerint az orosz főváros illetékes hatóságai újfajta számviteli eljárásokat vezettek be az alkoholtermékekkel kapcsolatosan. Az áruházlánc pedig egyelőre nem tudott teljes mértékben megfelelni az új szabályoknak.
A szóvivő elmondta, mihelyst rendelkezésükre állnak a szükséges dokumentumok, ismét elkezdenek alkoholos italokat forgalmazni. A tilalom ugyanakkor csak az Auchan moszkvai hipermarketeire érvényes, a város határán kívül eső üzletekben továbbra is zavartalan a kiszolgálás.
A francia üzletláncnak már korábban is meggyűlt a baja az orosz hatóságokkal. Egy esetben hónapokig nem engedtek kinyitni egy új áruházat -különféle hiányzó engedélyek miatt-, míg máskor azzal vádolták az Auchant, hogy nem teljesen legálisan jutottak egy földterülethez.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


