Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
Hangosak és sokat isznak? Szidhatod a fiatalokat, de ők fogják talpra állítani a hazai turizmust
Főképp a fiatalok azok, akik már a következő hazai úticélon gondolkodnak, derült ki egy friss kutatásból. Kiderült az is, hogy kikkel és hova terveznek utazni a közeljövőben, és melyik úti célok húzhatnak hasznot a Pünkösddel induló nyárból.
Belföldi utazást zömmel a 18-29 éves korosztály és a magas iskolai végzettséggel rendelkezők terveznek a járvány után, így várhatóan ők lesznek azok, akik a hazai turizmus fellendítését megkezdik, és utat törnek a félénkebb utazóknak - derül ki a Magyar Turisztikai Ügynökség megbízásábólkészüét felmérésből. A lakosság kétharmada a belföldi úti célokat preferálja a külföldiekkel szemben, így a fellendülésből a hazai turizmus húzhat hasznot.
Minden hatodik magyar tervez rögtön a járvány lecsengését követő egy hónapban hazai utazást. Az elkövetkező negyedévben további 23%-a, fél évben pedig 20%-a kapcsolódna ki itthon. Főképp azokkal utaznának, akikkel a karantént is együtt töltötték: a nagyobb társasággal való nyaralások az idén visszaszorulnak, minden második válaszadó családi utazást tervez.
Idén a Balaton a Riviéra
Bíztató a belföldi turizmus szemszögéből, hogy azoknak is nagyobb a kedvük az itthoni desztinációkhoz, akik amúgy eddig nem hazánkat választották. A többség ráadásul valamilyen új, eddig ismeretlen úti cél felé venné az irányt. Az utazások céljaként az aktív szabadidős tevékenységek bizonyulnak a legnépszerűbbnek, de emellett szívesen keresnék fel a gyógy-, illetve élményfürdőket is a magyar országjárók, így várhatóan a pünkösdi hétvége is kirándulásokkal és fürdőzéssel telik.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








