A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A Booking.com árazási gyakorlata jelentős többletköltséget róhat a családokra. Kiderült, hogy egy négytagú család számára a szállodai szobák árai átlagosan 16 százalékkal voltak magasabbak éjszakánként, ha a foglalást laptopon vagy asztali számítógépen végezték az okostelefonos alkalmazást helyett.
Az őszi szünetre utazást tervező családok akár 50 százalékkal is többet fizethetnek szállásukért, ha a Booking weboldalán foglalnak szobát az utazási iroda okostelefonos alkalmazása helyett. A Mail on Sunday vizsgálata szerint egyes esetekben a különbség elérheti a 200 fontot, 100 ezer forintot is éjszakánként.
A lap 35 szállodát vizsgált meg az Egyesült Királyságban és népszerű európai üdülőhelyeken, köztük Tenerifén és Mallorcán. Az összehasonlítás során kiderült, hogy egy négytagú család számára a szobák árai átlagosan 16 százalékkal voltak magasabbak éjszakánként, ha a foglalást laptopon vagy asztali számítógépen végezték az okostelefonos alkalmazást helyett.
A legkirívóbb példa a londoni The Cumberland szálloda esete volt, ahol egy négytagú családnak 388 fontot, 186 ezer forintot kellett fizetnie két szoba foglalásáért a szállásközvetítő okostelefonos alkalmazásán keresztül, míg ugyanez a weboldalon 588 fontba, 282 ezer forintba került -
ez 52 százalékos árkülönbséget jelent.
Az edinburgh-i Sheraton Grand Hotel esetében egy négytagú családnak 108 fonttal, 52 ezer forinttal többet kellett fizetnie a weboldalon két szobáért, mint az alkalmazáson keresztül. A Royal Tenerife Country Clubban egy apartman ára 30 százalékkal volt magasabb a weboldalon, míg a mallorcai Melia Palma Marina szállodában 25 százalékos árkülönbséget tapasztaltak.
Helen Dewdney, a The Complaining Cow weboldal fogyasztóvédelmi szakértője "teljesen bizarrnak" nevezte ezt a gyakorlatot. Rory Boland, a Which? Travel szakértője pedig figyelmeztetett: "A családok akaratlanul - és igazságtalanul - magasabb árat fizetnek a nyaralásukért".
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Booking szóvivője szerint a szállodák maguk határozzák meg az árakat.
Szálláshelyeink partnereink csak a mobiltelefonos árakat kínálják, hogy vonzóvá tegyék az ügyfelek számára
- nyilatkozta a cég képviselője.
A vizsgálat rámutatott arra is, hogy bár az olcsóbb applikációs árak közül néhányat "csak mobilra" címkével láttak el, sok esetben ez a jelölés hiányzott. Emellett a weboldalon vásárlókat nem tájékoztattak arról, hogy az applikációs árak kedvezőbbek lehetnek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








