A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Így utaznak töredékáron cidriből a nyárba a legélelmesebb magyarok: bárki élhet vele, mutatjuk a trükköt
Itt van az ősz, itt van újra, de a nyár elmúlása egyre kevésbé jelenti a külföldi utazások végét is. Egy friss reprezentatív kutatás szerint a megkérdezettek majdnem fele (43%) utazik főszezonon kívül is az országhatáron túlra. Sőt, a válaszadók több mint negyede (27%) csak a nyári hónapokon kívül tervezi más ország meglátogatását. Hiába az emelkedő költségek, a legnépszerűbb utazási mód még mindig az autó. De miért ne lehetne spórolni is az utazásokon is? Aki részt vesz az OTP Bank kampányában, most akár 400 kilométerre elegendő üzemanyag árát is megspórolhatja.
Szeptember, október - indul az iskola és mindenki visszaáll a munkába is, de a külföldi utazásoknak sincs vége az OTP Bank és a Groupama Biztosító megbízásából készült friss, reprezentatív kutatás szerint. A megkérdezettek alig több mint fele (57 százalék) utazik csak nyáron külföldre. Sőt, több mint a válaszadók negyede (27 százalék) kifejezetten főszezonon kívül tervez határon túli utazást.
Azok, akik a nyári hónapokon kívül látogatnak meg más országokat leginkább azért választják ezt az időszakot, mert ilyenkor olcsóbb az utazás (58 százalék). De egyre nagyobb szerepet játszik az időpont kiválasztásában az éghajlatváltozás is. A válaszadók több mint fele (51 százalék) azért látogat főszezonon kívül külföldre, mert nem szereti, vagy nem bírja a nagy hőséget, illetve úgy gondolja, hogy bizonyos úticélokat kifejezetten a kevésbé frekventált hónapokban érdemes meglátogatni. 37 százalékuk szerint pedig főszezonban túl nagy a tömeg a népszerű turistacélpontokon.
Az utazási kedv emelkedését mutatja az is, hogy a hitelintézet adatai szerint egy év alatt 10 százalékkal nőtt az üzemanyagra költött kártyás vásárlások mértéke. Ennek fő oka, hogy a fent idézett kutatás adatai szerint a legnépszerűbb közlekedési mód továbbra is az autó (57 százalék.)
A holtankoljak.hu legfrissebb adatai szerint egy liter 95-ös benzin átlagára 583,6 forint volt a hazai kutakon. A jóváírás összegéből így több mint 34 liter üzemanyagra futja, ami körülbelül 400 kilométernyi autózásra elegendő.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








