A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Durva lángosárakkal robban a szezon a Balatonon: 1000 a sima, 1900 a sajtos-tejfölös, 3600 a tonhalas
Habár még csak előszezon van, az idő csodás, sokan döntöttek úgy, hogy a Balaton partján töltik a hétvégét. Kinyitottak az éttermek, büfék is, így megtudhattuk, milyen árakra kell készülnünk idén. Egyelőre nem tűnik nagyon vészesnek a tavalyi évhez képest a lángos vagy a gyros ára, de sok helyen júniustól biztosan árat emelnek.
Ha nem is hivatalosan, de elkezdődött a balatoni szezon, ezen a hétvégén a víz hőmérséklete néhol már elérte a 20 fokot. Ez ugyan a hosszú pancsoláshoz még kevés, de a sportosabbak már megmártózhattak a strandokon. A jó idő miatt a parti sétányok megteltek turistákkal, akik az éttermek teraszait is elfoglalták. Egy olvasónktól pedig friss árakat is kaptunk.
Ezek szerint Balatonfüreden az egyik büfében erre készülhetünk idén:
- sima lángos: 1000 forint
- fokhagymás lángos: 1100 forint
- tejfölös lángos: 1500 forint
- ketchupos lángos: 1300 forint
- sajtos lángos: 1500 forint
- sajtos-tejfölös lángos: 1900 forint
- tonhalas lángos: 3600 forint
Aki ennél tartalmasabb ételre vágyik, az választhatja a babgulyást 2600 forintért, lecsót 2500 forintért, a rántott szelet görög salátával 3900 forintba kerül. 10 dkg hekk 700 forint, sült kolbász 700 forint, egy pár virsli 1300, hot dog 1500, gyros tál 3200 forintba kerül.
Ezek feltehetően még előszezoni árak, sok helyen a főszezonra emelnek.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Tavaly lementünk és saját szemünkkel néztük meg, mi a helyzet a magyar tengernél:
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








