Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
A VOLT az elkövetkező öt évben a Lővér kempingben, Sopronban marad - jelentették be a fesztivál mai, budapesti sajtótájékoztatóján.
A VOLT Fesztivál az elkövetkező öt évben a Lővér kempingben, Sopronban marad - jelentette be Illés Zoltán környezetügyért felelős államtitkár a rendezvény mai, budapesti sajtótájékoztatóján. Bár a rendezvény helyszínével kapcsolatban az elmúlt hónapokban több - leginkább környezetvédelmi - kérdés is felmerült, így nem költözik az egyik legnagyobb vidéki fesztivál.
Kérdéses VOLT
Tavaly nyár óta kérdéses, hogy maradhat-e a megszokott helyszínén a soproni VOLT Fesztivál. Azt már hónapokkal ezelőtt kijelentették a szervezők, hogy továbbra is Sopron ad otthont az eseménynek, a fesztivál sajtótájékoztatón az is kiderült, hogy a következő öt évben biztosan a soproni Lővérek, vagyis a megszokott helyszín ad otthont a VOLT-nak.
A rendezvény főszervezői, Fülöp Zoltán és Lobenwein Norbert elmondták, hogy tavaly nyár óta kérdéses, hogy maradhat-e a fesztivál a soproni Lővérekben, amely sokak szerint az ország talán legszebb és legideálisabb fesztiválhelyszíne, vagy új terület után kell nézniük. "Sopron vezetői - hozzánk hasonlóan - a város egyik fő jelképének tekintik a VOLT-ot, ezért - velük közösen - tavaly nyár óta keressük a megoldást. Több ízben egyeztettünk Illés Zoltán környezetügyért felelős államtitkárral is. Végül arra jutottunk, hogy a környezeti értékekre való különös odafigyelés mellett 2013-ban, illetve további 4 éven át a korábbi helyszín, a soproni Lővér Kemping és annak környéke adhat otthont a VOLT Fesztiválnak."- jelentették be a szervezők.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
VOLT idei éve - a minden eddiginél tartalmasabbra sikeredett programkínálat mellett - a környezeti értékek megőrzéséről is szól. A Fertő-Hanság Nemzeti Parkkal kialakított szoros kapcsolat eredményeképp a fesztiválozók a régió természeti kincseivel is megismerkedhetnek, a söröket pedig visszaváltható "repohárból" fogyaszthatják a fesztiválozók.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








