A Magyar Nemzeti Bank 540 millió forint bírságot szabott ki a TheGroup One Zrt.-re.
Újabb SMS-es csalás terjed Magyarországon: ezúttal egy norvég telefonszámról követelnek parkolási bírságot. Az üzenet adahalász linket tartalmaz.
Újabb SMS-es csalás terjed Magyarországon: a Pénzcentrum olvasója egy norvég telefonszámról kapott egy tört magyarsággal írt SMS-t, amely szerint "parkolási szabálysértés történt".
Az üzenet szerint az áldozatnak 48 órája van arra, hogy fizessen, vagy "a bírság túllépése esetén a bírság összege emelkedik". Az üzenet egy linket is tartalmaz, amire vélhetően nem tanácsos rányomni, mert ellopják az adatainkat.

Rengeteg a banki csalás és átverés
Nem csak a parkolással próbálnak átverni, sőt, jellemzően inkább a bankok nevével élnek vissza. A pénzforgalmi visszaélések értéke tavaly 23 milliárd forint volt, míg idén az év első negyedévében az online csalások összege máris elérte a 9 milliárd forintot - mondta korábban a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) közigazgatási államtitkára. Túri Anikó közölte tipikus esetnek nevezte, amikor az emberek e-mailben vagy sms-ben kapnak egy linket egy webáruházhoz, ahol amennyiben megadják az adataikat, akkor gyakorlatilag az érintettek összes adata, beleértve a bankszámláikat is a csalók birtokába kerül. Arra is kitért, amikor az emberek látszólag a rendőrségtől kapnak egy sms-t, hogy büntetést fizessenek be.
Korábban a rendőrség nevével éltek vissza
Június végén pedig ismét felütötte a fejét a rendőrség nevében küldött, rossz magyarsággal megírt adathalász sms-ek trendje. Sokan valamiféle "díjbekérő" sms-t kaptak a telefonjukra egy általuk ismeretlen számtól. Az üzenetben a "RENDORSEG" hívja fel arra a figyelmüket, hogy ez az "utolsó lehetőségük" befizetni egy kicsit több, mint négyezer gorintos bírságot. Ebben szintén egy adahalász link volt elhelyezve.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








