A saját testét laboratóriumi projektté alakító Bryan Johnson most új célt jelentett be: szerinte 2039-re valósággá válhat az emberi halhatatlanság.
Több ezer Simple-fiókot törtek fel ismeretlenek, majd változtatták meg a hozzárendelt email-címet. A bank az eseteket elismerte, majd közölte: december 11-től átállnak a kétfaktoros azonosításra, amit azonban nem az adathalászok kényszerítettek ki.
Több ezer Simple-fiókot törtek fel ismeretlenek, majd változtatták meg a hozzárendelt email-címet, ismerte el kedden este az OTP Bank. A Telex több olyan olvasói levelet is kapott, ami arról tanúskodott, hogy már hetek óta törik fel a fiókokat valakik, amit az is elősegíthet, hogy a belépéshez nincs szükség kétfaktoros hitelesítéshez.
Az OTP Bank Vállalati Kommunikációs Csoportja reagált a ezekre az állításokra. A portálnak megküldött válaszukban azt írták, hogy ugyan gyakoribbak az adathalász csalások, de tömegesen csak december 5-én törtek fel fiókokat úgy, hogy a Simple Megoldásoktól, tehát az OTP Mobiltól független forrásból, jogosulatlanul szereztek meg adatokat. Az OTP szerint körülbelül 4300 felhasználó fiókjához férhettek hozzá illetéktelenek.
A hasonló esetek alapja rendszerint az, hogy több digitális felületen ugyanazt a felhasználónév/jelszó kombinációt használják, így, ha egy kevésbé sikeresen védett felületen azt megszerzik az adattolvajok, máshol be tudnak lépni vele
– indokolta a feltöréseket a bank. Hozzátették, a Simple applikáció is több biztonsági funkcióval bír, jelszóval lehet használni, és elmentett kártyáknál ötezer forint feletti vásárlásoknál jelszót kér a fizetés jóváhagyására, de az értékhatárt a felhasználók nulla forintra is beállíthatják. Maga az alkalmazás nem tárolja a mentett kártya adatait, így a felhasználói fiók feltörése esetén sem szivároghatnak ki a felhasználó bankkártya adatai; ez azt is jelenti, hogy anyagi kár ezeket a felhasználókat sem érte.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az OTP egyébként december 11-től átáll a kétfaktoros azonosításra, de ezt nem a keddi események kényszerítették ki, hiszen már december 3-án erről tájékoztatták az ügyfeleket a bank közlése szerint.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








