Egyetlen döntéssel borulhat az évek óta vitatott balatoni beruházás. A veszprémi kormányhivatal ugyanis elutasította a balatonföldvári Nyugati strandra tervezett kikötő engedélykérelmét.
Újabb nagy bejelentést tettek Nánásiék: ezen a balaton-parti településen nyitottak új boltot
Ördög Nóra Instagram oldalán jelentette be, hogy Nánási Pállal a két balatonakarattyai boltjuk után a harmadik Balatonfüredi is megnyitotta kapuit. Az új üzlet ma délelőtttől várja a vásárlókat.
Ördög Nóra és Nánási Pál az utóbbi években már két üzletet nyitott a magyar tenger partján a "Nekem a Balaton" brand alatt. Most az Instagramon számoltak be az újabb bolt nyitásáról. "Kicsit már ferdén állunk mi is, mint a még fel nem fúrt Nekem a Balaton-cégér, de toljuk ezerrel, hogy biztosan készen álljunk a nyitásra: vasárnap 11 órakor várunk mindenkit Balatonfüreden!"
– írta Ördög Nóra a kép mellé.
Balatonfüredre terjeszkedik a Nekem a Balaton idén nyáron - jelentette be Ördög Nóra még áprilisban a Nánásiék közösségi csatornáin. "Megyünk tovább! Végülis a Balaton elég nagy, egyszer talán körbeérünk" - mondta Nánási Pál a videóban, hozzátéve: "A kiváncsiságunk visz minket tovább." Balatonfüred egy komoly lépés, komoly döntés és egy nagy falat - emelte ki Ördög Nóra, viszont hangsúlyozta, hogy a Csücsök - a második balatonakarattyai üzletük - is folyamatosan fejlődik közben.
Egy jó kis reggelizőhelyet szeretnénk csinálni, finom streetfood kajákkal, a pékáru is ugyanúgy megy tovább - mondták el a videóban. "Füred is megismerheti a kakóscsigánkat" - mondta füredi üzletükről még hónapokkal annak megnyitása előtt Nánási Pál, hozzátéve, hogy a delikát funkció szintén megmarad.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Címlapkép: Nánásiék
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








