Próbák és ünnepi készülődés – a Jászai Mari-díjas színész-rendezőnek most Szombathely lett a második otthona. A sűrű menetrend közepette még a karácsonyfa-beszerzést is itt intézte.
Mindenki azt hitte, milliókat tettek zsebre a Barátok közt sztárjai, ám R. Kárpáti Péter szerint ez egyáltalán nem így volt. A korábban Berényi Andrást alakító színész elmesélte, hogy miért kellett távozni a sorozatból, és azt is elárulta, hogy valójában mennyi volt a fizetése.
Nagyinterjút adtak a Partizánnak a most búcsúzó Barátok közt sztárjai. Ennek a résznek a vendége volt R. Kárpáti Péter, aki korábban Berényi Andrást játszotta a sorozatban.
A színész többek között azt is elárulta, hogy kezdetben a sorozat nem hozta az elvárt számokat, így az RTL egy időben azon is gondolkozott, hogy leveszik a műsorról a Barátok köztöt. Végül műsoron tartották, és több mint 20 évig sikeresen futott. R. Kárpáti Péter kifejtette, hogy az ő karakterét is a nézettség oltárán áldozták fel, mert "ki kellett nyírni a jófiút":
Egyszercsak szóltak, hogy fél év múlva meg fogok halni, és így is lett.
A lépés bejött, a Barátok közt ézettsége Berényi András halálával ismét felfelé ívelt. A színész azt is elárulta, mennyi pénzt kerestek a sorozat szereplői:
Mindenki azt hitte, hogy mi milliókat keresünk. Az utca embere, a családtagjaim (...), azt hitték, hogy ha én az újságban megjelenek a gyerekeimmel, azért pénzt kapok. Körülbelül 25 perc volt az adásidő egy részben, a reklámidő pedig 20 perc. A mi arcunkal mindent eladtak, autót, biztosítást, tampont, mindent...
- mesélte R. Kárpáti Péter, majd hozzátette, a színészek ebből nem sok pénzt láttak.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Én azt mondtam, hogy ahhoz képest, ha fonó gyárban dolgoznék, többet keresek, vagy mintha egy rendes színházban dolgoznék, annál is egy kicsivel többet keresek
- mondta.
Címlapkép: YouTube
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








