A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői megosztottak a készpénzes vagy az elektronikus fizetés ügyében, a két megoldás előnyeinek és hátrányainak megítélésben.
Mostantól maguk az ügyfelek dönthetik el, hogy a hónap melyik napján szeretnék befizetni a villanyszámlájukat az E.ON-nál. Az energiavállalat lehetőséget biztosít az egyéni befizetési határidők beállítására az adott hónap 1-je és 25-e között.
A szolgáltatást azok az ügyfelek vehetik igénybe, akik számlájukat elektronikus formában kérik, illetve átutalással vagy csoportos beszedési megbízással fizetik ki azokat. A határidő kiválasztására, illetve megváltoztatására évente egy alkalommal van lehetőség, az ezt követően kiállított számlákat már az új, az ügyfél által meghatározott napig kell kifizetni - írja közleményében az E.ON.
A vállalat az új szolgáltatás bevezetésével szeretné ezen felül ösztönözni az egyébként egyre elterjedtebb környezetbarát elektronikus számlafizetést is. Egyre többen vannak ugyanis azok, akik nemcsak a számlafizetést teszik papírmentessé, de magát a számlát is elektronikusan szeretnék megkapni. Bár a lehetőség hosszú ideje elérhető, egyelőre csak kevesen tudják, hogy az elektronikus számlát ügyintézéskor igazolásként bármely hivatalos szerv elfogadja. Mivel az online ügyfélszolgálaton keresztül a régi számlákat is néhány kattintással elő lehet hívni, nem szükséges a papírok tárolásával bajlódni. A szolgáltatást a meglévő csatornákon (személyes iroda, e-mail, levél) kívül az E.ON weboldalán is meg lehet majd találni.
Az E.ON folyamatosan azért dolgozik, hogy az ügyfelek egyszerűen, kényelmesen és a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket, és minél elégedettebbek legyenek az elérhető megoldásokkal. A változások a közösségi médiát is érintik: a vállalat Facebook oldalán az érdeklődök üzeneteit tavaly nyár óta chatbot fogadja, amely a nap 24 órájában rendelkezésre áll. A nemrég bevezetett újdonságok között található a tervezett üzemszüneteket egyszerűen megjelenítő Google alapú térkép is a vállalat Facebook és weboldalán. A digitális újítások sorába illeszkedik az elektronikus számlázás és adminisztráció fejlesztése, amellyel nemcsak gyorsabbá és kényelmesebbé, de zöldebbé is válik az ügyintézés, illetve folyik az ügyféllevelek teljeskörű megújítása.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Gazdasági elemzők az Arénában: a „másnaposság” után hamarosan dinamikus pályára állhat a magyar gazdaság
- Jön a vége: nem lehet megúszni a külföldi autós szabálytalanságokat
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni