Eladó a kővágóörsi MOZI étterem – Olga konyhája, egy olyan hely, amely hosszú éveken át nemcsak vendégeket, hanem törzsvendégeket nevelt, és stabil pontja volt a...
Sorra dobják piacra az ilyen balatoni nyaralókat: akár 10 százalékot is engednek az árból, csak vigyék
Sokan szabadulnának a balatoni ingatlanjaiktól, főként azok, akik befektetési céllal vásárolták meg a hétvégi házakat - írja a sonline.hu. Ez a folyamat váratlan fordulatokat hozhat a balatoni ingatlanpiacon a szezon előtt.
Szabadulnának a balatoni ingatlanjaiktól a tulajdonosok, láthatóan egyre több az eladó tábla a házakon - erősítette meg a lapnak egy balatonföldvári ingatlanközvetítő. Inkább a régebbi ingatlanokat árulják, miután meghaltak a szülők, nagyszülők, és a hétvégi házak ott állnak üresen. Az árak jelenleg még magasak, de aki szeretné eladni, már engedett 5–10 százalékot. A kínálat nőtt, az árak minimálisan csökkentek, de a kereslet nem növekedett számottevően, ezért fellendülés még nincs a láthatáron - írja a lap.
Azok az ingatlanok kerültek most a kínálatba, amelyekhez 2016 előtt még alacsony áron lehetett hozzájutni – mondta Sinka József, egy balatonmáriafürdői ingatlaniroda tulajdonosa. Hozzátette: "Ezeket a befektetők korábban abban a reményben vásárolták meg, hogy emelkedni fognak az árak, és ez be is jött, de mára megállt az áremelkedés." A befektetők a második, harmadik ingatlanjaikat dobják piacra, és máshová, jellemzően budapesti vagy a fővárosi agglomerációban lévő ingatlanokba szeretnének befektetni. Stagnálás látszik a balatoni piacon, és nehéz értékesíteni, mert az ingatlanok túlárazottak - írják.
Oláh Miklós kaposvári ingatlanszakértő szerint amelyik vevőnek kell a pénz, az enged. Akinek nem, az kivár. "Korábban nehéz volt ingatlant vásárolni a Balatonon, ez most jóval könnyebb, mert egyre több eladó ingatlan jelent meg" – mondta el Boldizsár Balázs a lapnak, kaposvári ingatlanszakértő, aki hozzátette: azt látják, hogy sokan a covid alatt vettek nyaralót, de sok esetben a mai gazdasági helyzetük nem engedi meg az ingatlan fenntartását.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








