A TikTok algoritmusa előnyben részesíti a mentális egészséggel kapcsolatos tartalmakat.
A jelek szerint megválik ráckevei otthonától Reviczky Gábor, annak ellenére is, hogy a színész világ életében hatalmas szeretettel beszélt otthonáról, amit csak édenkertként emlegetett.
TikTok-on bukkant fel először az a hirdetés, amiben Reviczky Gábor árulja otthonát. A ház 6+1 szobás, három emeletes és a hozzátartozó 650 négyzetméteres telken található még egy medence is. A ház maga 276 négyzetméteres, és a Blikk információi szerint 9 éven át épült, miközben minden négyzetcentijét a színész és felesége alakította ki.
A telekért és a házért – amit egyébként utoljára 2010-ben újítottak fel az ingatlan.hu szerint, amikor is teljes víz- és villanyhálózat, illetve nyílászáró csere is történt – 159 millió forintért árulják. A lap egyébként felkereste a színészt is, aki azonban nem nyilatkozott a cikk megjelenéséig.
@eladomazotthonom.com ♬ Funk It Up - Official Sound Studio
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








