Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Elképesztő felújítási láz lett úrrá Magyarországon: százezreket terveznek eltapsolni a családok
A tavaszi, nyári idő beköszöntével egyre többen belevágnak a várva várt lakásfelújításaikba. A Prospecto.hu-n megkérdezett 1032 magyar vásárlót arról, terveznek-e idén lakásfelújítást és amennyiben igen, milyen termékek vásárlását tervezik. A felhasználók többsége a fő bevásárlók családjukban.
Nagyon lelkesen várhatják a magyar fogyasztók a jó idő megérkeztével, ugyanis a válaszadók több, mint 83%-a úgy nyilatkozott, hogy tervez idén lakásfelújítást. Elsősorban a vizes helyiségek renoválását vették célkeresztbe a magyar vásárlók - a konyhájukat a válaszadók 52%-a tervezi felújítani, míg a fürdőszobát 48%-uk varázsolja szebbé. Ezt követően a legtöbben a hálószoba (45%) és a nappali (42%) felfrissítését tervezik.
Annak ellenére, hogy manapság az építési alapanyag árak váratlan mértékben növekedtek, mégis a legtöbben a lakásfelújításhoz ilyen jellegű vásárlásokat terveznek (76%). Sokan terveznek továbbá bútorokkal (46%) és lakásdekorációkkal (27%) otthonosabbá tenni házukat.
Nem utolsó sorban kiderült az is, hogy a vásárlók milyen büdzsével állnak neki idén a lakásfelújítási terveikhez: a válaszadók 49%-a félmillió forint feletti összeget terveznek elkölteni.
Természetesen nem maradhat ki az sem, hogy azok a fogyasztók, akik idén nem terveznek lakásfelújítást, miért döntöttek így. Nem meglepő, hogy a legtöbben pénzügyi okokra hivatkoztak (39%), azonban sokan vannak, akik nemrég újították fel otthonukat, így ebben az évben előreláthatóan nem terveznek hasonlót (28%).
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








