Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
A külföldiek mellett a hazai egyetemisták is megrohamozzák tanévkezdéskor az új építésű albérleteket - mutat rá egy friss elemzés. Az adatok szerint a bútorozott garzon és az egy hálószobás otthonok a legnépszerűbbek a diákok között. Ebben a szegmensben az érdeklődőknél elsősorban a lokáció, a komfort és az elérhető szolgáltatások a döntőek a választásnál. Az albérletárak ennek megfelelően - a tavaszi kilengés után - már vissza is tértek az év eleji szintre.
A Cordia Property Management által kezelt új építésű ingatlanok kétharmadát egyetemisták veszik ki, akiknek többsége külföldi fiatal, harmaduk pedig magyar hallgató. A belvárosi lokációk továbbra is a legkeresettebb a diákoknál, akiknél a Corvin Sétány és a Rózsa utca a legnépszerűbb célpont, azonban egyre többen választják a központhoz közeli, XIII. kerületi Young City projektet is. Az albérlők 1 évre kötelezik el magukat az adott lakás mellett, és általában legalább egy alkalommal szerződést is hosszabbítanak. Míg a magyarok a garzont, addig a külföldiek inkább az egy hálószobás albérleteket részesítik előnyben.
Az új építésű bérleményeket keresők között a költségeket megelőzik olyan szempontok, mint a kiváló tömegközlekedés, a könnyű megközelíthetőség, a szolgáltatások széles köre, illetve a lakás által nyújtott kényelem. Ennek következtében, ezen ingatlanok bérleti díjait kevésbé érintették az elmúlt hónapok nehézségei.
A Cordia adatai alapján, a veszélyhelyzet ideje alatt ebben a szegmensben is némileg érezhető volt a teljes albérleti piacon tapasztalható visszaesés, azonban júliusra már visszatértek a díjak az év eleji szintre. Az állandó keresletnek és a trendeknek megfelelően a befektetési célú újlakás-vásárlók számára továbbra is népszerűek a belvárosi helyszínen található ingatlanok, mint a Corvin Sétány vagy a Rózsa utca, valamint az angyalföldi Young City, a Dunához közeli Marina Garden, a bel-budai Kapás 21 illetve a zöldövezeti Madárhegy, Zugló és Sasad fejlesztései is.
- mondta Görög Áron, a Cordia marketing- és értékesítési igazgatója.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








