Erősödő kereslet élénkíti a lakáspiacot, de messze nem igaz, hogy minden ingatlan azonnal vevőre talál.
Vasárnap 17 óráig tart a Lakás 2019 Kiállítás. A szervezők tájékoztatása szerint több ezer új ingatlan, és a legfontosabb projektek várják a látogatókat a Hungexpo F pavilonjában.
Az ősz a lakásvásárlás egyik csúcsszezonja. Kimondottan izgalmas projekteket találhatunk szerte Budapesten, és a vidéki városokban is színvonalas az újlakás-kínálat. Nem véletlen, hogy egy ideje már újra a mindennapi közbeszéd része, hogy mi történik a lakáspiacon.
Szakértők szerint nem érdemes késlekedni a tervezett új lakás megvásárlásával. Egyrészt azért, mert nem tűnik úgy, hogy megállna az áremelkedés: a munkaerő és az alapanyagok drágulása az új lakások végső árcédulájában is megmutatkozik.
Másrészt úgy tűnik, hogy a júliustól elindult családtámogatási program, a vissza nem térítendő támogatás, a kedvezményes kölcsön, a használt lakásokra kiterjesztett és a falusi CSOK azoknak az érdeklődését is felkeltette, akik nemrég még nem is gondolkodtak lakásvásárlásban.
Nagy az érdeklődés az őszi lakásvásáron
A szervezők arról számoltak be, hogy a Lakás 2019 első két napján felfokozott volt az érdeklődés, sokan látogattak a Hungexpóra, ahol az idei év legfontosabb új projektjeivel és fejlesztéseivel várják a látogatókat, akik az újépítésű ingatlanok mellett válogathatnak a használt lakások közül, és természetesen hasznos tanácsokat is kaphatnak a vásárláshoz, például a hitelekről vagy a családtámogatásokról
A szervezők tájékoztatása szerint a Hungexpo F pavilonjában vasárnap pedig 17 óráig várják a látogatókat. A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Támogatott tartalom
A cikk megjelenését a Lakás 2019 Kiállítás támogatta.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








