A viselkedésalapú, személyre szabott reklámozás komoly beavatkozást jelenthet a felhasználók magánszférájába.
A háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok úszónő mostantól a Huawei legújabb csúcstelefonját, a P10-et népszerűsíti többek közt TV-reklámokban, valamint közterületi és online hirdetési felületeken.
Örökítsd meg az arcod! - erre buzdít a Huawei legújabb kampánya utalva arra, hogy mindannyiunk arca egyedi, más-más történetet mesél el, de a portré nemcsak tükör, hanem egyben az önkifejezés egyik legrégebbi formája is. A világ első önarckép fotója 1839-ben készült, a "szelfizés" elterjedésére azonban több mint 150 évig kellett várni. Manapság pedig már minden percben több mint 3 millió fotó készül szerte a világon - 90 százaléka okostelefonnal.
A Huawei ezért is fordít kiemelt figyelmet készülékein a kamera fejlesztésére, és azon belül is a portréfotózás technológiájának tökéletesítésére. A Hosszú Katinka által népszerűsített P10 okostelefon elő- és hátlapi kameráját is a legendás német fényképezőgép gyártó Leicával közösen tervezte a vállalat.
A kampány ennek megfelelően az emberi arcra és egyedi történetekre fókuszál, és a "Tökéletes Portré" szlogent kapta. A kampányfilmben sokféle karakteres arc mesél a portré alanyának vágyairól, küzdelmeiről és sikereiről - köztük felbukkan Hosszú Katinka alakja és az úszónő portréja is.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Fellépnek az egész uniót súlyosan érintő népbetegség ellen
- Hétvégi műsorok az InfoRádióban – Arénák
- Választás 2024 – a jelek szerint nem mindenkinek sietős
- Ukrajnában gond van az Abrams harckocsikkal
- Feltámad a "döglött ló" – újraindul az atomvita Németországban
- Hétszeres életfogytiglant kapott az isztambuli robbantásos merénylet elkövetője