Az Aldinál dolgozni kihívásokkal teli, de fejlődési lehetőséget kínáló munkahely, a fizetések viszont széles skálán mozognak.
Csapatépítők, céges autó, ingyenes étkezés, irodai masszázs - mind olyan munkáltatói márkát építő technikák, amelyek évek óta működnek és segítenek a cégeknek abban, hogy megtartsák a legjobb dolgozókat. Az employer branding következő szintje az, amikor a vállalat abban segíti a munkatársait, hogy azok kedvezményes áron tudjanak lakást bérelni. A külföldön már bevett szokást egyre több magyar cég is követi.
Az IKEA már 2017-ben házakat épített a Reykjavíkban élő dolgozói számára, de az egyszerű lakásbér-támogatásra is sok példa van világszerte - most Magyarországra is elérkezett ez a gyakorlat.
Az OTP és Groupama Biztosító partnerségre lépett egy megfizethető prémium albérleteket kínáló céggel, hogy alkalmazottjaik kedvező áron bérelhessenek lakást a fővárosban. A lakások gépesítettek és profi lakberendezők által bútorozottak, ám az árakat úgy alakították ki, hogy a középkategóriával is versenyezni tudjanak: egyes lakások akár már havi 130.000 forinttól bérelhetők.
A két vállalatnak ráadásul semmibe nem kerül a lakhatás ilyen jellegű támogatása, mindössze tudatniuk kell munkavállalóikkal a kedvezményes lakásbérlés lehetőségét. A lakásokat kínáló cég titka abban rejlik, hogy egyedi üzleti modell szerint működik: a hasonlóan nagy portfólióval rendelkező property management vállalatokkal ellentétben ingatlanjaik a cég saját tulajdonában vannak, így lehetőség van arra, hogy rugalmasan kezeljék az árakat és jelentős kedvezményt adjanak a bérleti díjból, ami a hosszútávú együttműködés alapja a partnereikkel.
- mondta el Jacoby Márta, a cég ügyvezetője, és hozzátette: "Bízom benne, hogy egyre több vállalat ismeri majd fel, hogy a minőségi lakhatás milyen nagy mértékben járul hozzá a munkatársak közérzetéhez és ezáltal a hatékonyabb munkavégzéséhez. Napjainkban, amikor egyre többen dolgoznak home-office-ból, még fontosabb, hogy az otthoni munkahely kényelmes és munkára alkalmas legyen."
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- A benzin ára 25, míg a gázolajé 27 forinttal múlta felül az átlagos régiós üzemanyagárat a KSH friss statisztikája alapján
- Férfi vízilabda ob I - Nyert a Honvéd és az Eger
- Javul a brit uralkodó egészsége
- Párizs 2024: átvették a lángot a franciák - videó
- Nyílik az élelmiszerolló: csak az olcsó és a prémium a kelendő
- London: orosz barát gyújtogatót állítottak bíróság elé