Álláskeresési járadék 2026: mennyi a munkanélküli segély összege 2026-ban, hogyan történik az álláskeresési járadék igénylése, milyen munkanélküli központot keressünk fel?
A minimálbér 16, a garantált bérminimum pedig 14 százalékkal lesz magasabb, mint az idén volt. A megállapodás csak elvi.
A minimálbér 16, a garantált bérminimum pedig 14 százalékkal nő 2023-ban - a napi.hu szerint erről egyeztek ma meg a munkáltatók és a munkavállalók képviselői a hetek óta húzódó bértárgyalásokon. A minimálbér összege így bruttó 232 ezer, a garantált bérminimum pedig 296 ezer forintra emelkedik.
A lap hozzáteszi, hogy ez egyelőre csak elvi megállapodás, de megállapodás született arról is, hogy év közben a munkaadók és a munkáltatók képviselői felülvizsgálják majd az egyezséget a legfőbb makrogazdasági mutatók ismeretében. Az a javaslat végül lekerült az asztalról, hogy két lépcsőben emelkedjen a minimálbér és a garantált bérminimum összege. A végleges szöveget jövő csütörtökön fogadhatják el a tárgyalópartnerek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








