Aggódnak az amerikai egészségügyi hatóságok a kanyaró világszerte tapasztalható drámai terjedése miatt. Már több, Magyarországgal szomszédps országban is megjelent a betegség.
A koronavírus járvány váratlan helyzetbe hozott mindenkit, többek között a munkáltatókat is, mert azonnali megoldást kellett találniuk a dolgozók otthoni munkavégzésére. Most, hogy végre sikeresen leküzdöttük a 3. hullámot, a HelloVidék kiváncsi volt arra, hogy a vidéki munkáltatók milyen tapasztalatokat gyűjtöttek az elmúlt közel másfél év után és meghagyják-e hosszabb távon az otthoni munkavégzést. Kitértek kérdéseik között arra is, hogy szerintük a cégvezetésnek foglalkoznia kell-e azzal, hogy a home office ideje alatt kiégtek-e a munkavállalók.
Creaton South-East Europe Kft-nél Gergye Eszter, a vállalat délkelet-európai regionális HR igazgatója elmondta, milyen intézkedéseket vezettek be a cégnél. Tavaly február 26-án, az elsők között kezdték el bevezetni a védelmi intézkedéseket annak érdekében, hogy a munkatársaikat meg tudják védeni a fertőzéstől és a termelés fennakadás mentes legyen. Az egyik első lépés, a mobiltelefonok, laptopok és asztali nyomtatók beszerzése volt azért, hogy azokat a kollégákat, akiket a munkájuk nem köt szorosan a gyárhoz, haza tudják engedni. Elkészítették a COVID szabályzatukat, amelyet azóta is folyamatosan frissítenek, heti COVID értekezleteket tartanak a vezetőknek online, ők pedig tájékoztatják a munkatársaikat.
Elkészítették a home office szabályzatukat, korábban erre nem igazán volt lehetőség. A munkatársakkal a vezetőik szóban egyeztettek a home office-ról. Vegyes érzésekkel fogadták a döntést. A vezetők is aggódtak, nem igazán voltak biztosak abban, hogyan tudják a csapatokat összefogni, koordinálni úgy, hogy távol vannak nem csak tőlük, hanem egymástól is. Mivel nem volt idő alaposan felkészülni, gyorsan kellett lépni, számos kérdés merült fel bennük. Minden eszköz rendelkezésükre áll? Egyeztetnek majd egymással? Nem lesznek elveszve? Tudják, hogy otthon is dolgozni kell? Szerencsére minden kérdésükre teljesen pozitív lett a válasz, amelyet a tavalyi év eredményei is igazolnak.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Seremet Sándor: Vlagyimir Putyin az a rangidős vezető, akire történelmi igénye van az orosz népnek
- Karácsony Gergely: Vitézy Dávid a Fidesz főpolgármester-jelöltje
- Az Integritás Hatóság hat ügyben indított újra korábban lezárt nyomozást
- Útzár az M3-ason, két baleset is volt
- Már nem mutogathatja magát a rákospalotai szatír
- Izrael megölte a Hamász egyik magas rangú katonai vezetőjét