Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
A Budapest Büszkeség rendezvény miatt szombaton közlekedési változások lesznek a fővárosban a Városháza parktól a Kiskörút-Szabadság híd-Műegyetem rakpart útvonalon - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Azt írták: a rendezvény előkészületei miatt már péntektől lezárták a Műegyetem rakpartot a Szent Gellért tértől a Bertalan Lajos utcáig.
Szombaton szakaszos és időszakos lezárásra kell készülni mindkét irányba várhatóan 12 órától 17 óráig a Budapest Büszkeség vonulásos rendezvény idején a Városháza parktól a Kiskörút-Szabadság híd-Műegyetem rakpart útvonalon. A BKK felszíni járatai módosított, illetve rövidített útvonalon közlekednek, a belvárosban a metrók igénybevételét ajánlja a BKK. Az autóval közlekedők megnövekedett menetidővel számolhatnak.
A BKK tájékoztatása szerint a 100E autóbusz szombaton várhatóan 12 és 16 óra között a Kálvin térig, hosszabb menetidővel közlekedik, a 9-es autóbusz és a 72-es trolibusz várhatóan 13:30-tól terelve, a Nagykörúton közlekedik és nem érinti a Szentkirályi utca és a Nyugati pályaudvar közötti megállókat. A 83-as trolibusz várhatóan 14 órától nem érinti a Fővám tér, a Ráday utca, a Közraktár utca és a Czuczor utca megállókat.
A 47-es, a 48-as, a 49-es és a 19-es villamosok a rendezvény lebonyolításához igazodva a Batthyány térig közlekednek, nem érintik a Deák Ferenc tér, az Astoria, a Kálvin tér és a Fővám tér megállókat. A 41-es villamos a Villányi út-Alkotás utca útvonalon közlekedik, az 56A villamos Hűvösvölgy felől a Rudas Gyógyfürdőig jár.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az 5-ös, a 8E, a 110-es és a 112-es autóbuszok várhatóan 12 és 16 óra között a pesti végállomások és a Blaha Lujza tér között közlekednek, az 5-ös autóbusz Budán csak a Pasaréti tértől a Dózsa György útig jár. A 7-es és a 133E autóbuszok a Blaha Lujza tértől a József körút-Ferenc körút-Petőfi híd-Karinthy Frigyes út-Móricz Zsigmond tér útvonalon közlekednek, a 15-ös autóbusz pedig csak a Gyöngyösi utca és a Ferenciek tere között jár. A 107-es autóbusz nem érinti a Szent Gellért tér - Műegyetem és a Petőfi híd, budai hídfő megállót az Infopark, BudaPart felé.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








