A klasszikus magyar röviditalok nem halnak ki — sőt, egyre menőbb long drinkek születnek belőlük. Vajon az Unicum képes megújulni? Kattints és tudd meg!
Jó hangulatban telt el a Zwack idei éves rendes közgyűlése - nyitotta meg a cég sajtótájékoztatóját a Zwack vezérigazgatója. A menedzsment szerint a társaság elérte tavalyi céljait. A közgyűlésen a részvényesek elfogadták a tavalyi éves beszámolót, megválasztották az FB és az igazgatóság tagjait. A társaság helyzete idén is stabil lesz, az eredményesség a tavalyinak megfelelő lesz. A verseny azonban a piacon tovább fokozódik majd, ami elsősorban az EU csatlakozás lesz, hiszen az import termékek árai csökkenni fognak a vámok megszűnésével A Zwack azonban készült erre a versenyre, s a költséghatékonyság jegyében telik majd az idei év. A márkák további erősítése is napirenden van, és éppen folyik is. A keserű szegmensben az Unikumot és a Hubertust tovább erősíti majd a cég, a Hubertus 33 piaci bevezetése már folyik is. Ennek a terméknek a kereslete a húsvéti szezonban meghaladta a cég várakozásait, amit jelez az is, hogy egy kisebb hiány is kialakult a piacon. Tovább erősít a cég a pálinkák piacán is (Fütyülős), de nem mellékes a kóser termékcsoport sem (barack és körte a jelenlegi szilva mellett). A Zwack az idei évben 28.4 mrd Ft-os bruttó értékesítést, és 2.67 mrd Ft-os adózás előtti eredményt vár (IFRS).
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








