A klasszikus magyar röviditalok nem halnak ki — sőt, egyre menőbb long drinkek születnek belőlük. Vajon az Unicum képes megújulni? Kattints és tudd meg!
Jó hangulatban telt el a Zwack idei éves rendes közgyűlése - nyitotta meg a cég sajtótájékoztatóját a Zwack vezérigazgatója. A menedzsment szerint a társaság elérte tavalyi céljait. A közgyűlésen a részvényesek elfogadták a tavalyi éves beszámolót, megválasztották az FB és az igazgatóság tagjait. A társaság helyzete idén is stabil lesz, az eredményesség a tavalyinak megfelelő lesz. A verseny azonban a piacon tovább fokozódik majd, ami elsősorban az EU csatlakozás lesz, hiszen az import termékek árai csökkenni fognak a vámok megszűnésével A Zwack azonban készült erre a versenyre, s a költséghatékonyság jegyében telik majd az idei év. A márkák további erősítése is napirenden van, és éppen folyik is. A keserű szegmensben az Unikumot és a Hubertust tovább erősíti majd a cég, a Hubertus 33 piaci bevezetése már folyik is. Ennek a terméknek a kereslete a húsvéti szezonban meghaladta a cég várakozásait, amit jelez az is, hogy egy kisebb hiány is kialakult a piacon. Tovább erősít a cég a pálinkák piacán is (Fütyülős), de nem mellékes a kóser termékcsoport sem (barack és körte a jelenlegi szilva mellett). A Zwack az idei évben 28.4 mrd Ft-os bruttó értékesítést, és 2.67 mrd Ft-os adózás előtti eredményt vár (IFRS).
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








