De mégis mekkora kölcsönt lehet felvenni ilyen jövedelmekkel?
39 százalékkal csökkent az MKB-csoport adózás utáni eredménye az egy évvel korábbi adatokhoz képest.
Az MKB-csoport 7,2 milliárd forint korrigált, konszolidált adózás utáni eredményt ért el az első fél évben, ami 39 százalékkal kevesebb, mint az előző év azonos időszakában - közölte a bank a nemzetközi pénzügyi jelentési szabvány alapján készült gyorsjelentésében. A korrekciók kumulált összege a 2019. első félévi 3,7 milliárd forintról az idén az első félévben 9,2 milliárd forintra emelkedett, a technikai és bankadó korrekciók kiegészültek a közvetlenül a Covid-19 járványhoz köthető hatásokkal.
Pénzre van szükséged? Válogass a személyi kölcsönök között a Pénzcentrum kalkulátorában!
A bank mérlegfőösszege 20,8 százalékkal 2207,8 milliárd forintra nőtt az első fél év végére az egy évvel korábbihoz képest az ügyfélállományok gyors bővülésének köszönhetően. A saját tőke 196,4 milliárd forintra emelkedett a március végi 188,6 milliárd forintról, az egy évvel korábbihoz képest pedig 14,7 százalékkal nőtt.
Az MKB-csoport tőkemegfelelési mutatója 19,8 százalékos volt az első fél év végén.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








