Zöld Lendület Hitelprogram néven, új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál (MFB).
November 15-ig adhatja le igénylését az, aki még ebben az évben Diákhitelben szeretne részesülni. Az idei tanévtől praktikus módon a hallgatók saját felsőoktatási intézményük belső tanulmányi rendszerein (ETR/Neptun) keresztül is elindíthatják az ügyintézést, legyen szó akár a szabad felhasználású Diákhitel1-ről vagy a képzési költségekre fordítható Diákhitel2 konstrukcióról - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t a Diákhitel Központ Zrt.
Nem késő lépni, ha valaki úgy dönt, még az idei évben szüksége lenne anyagi segítségre. Aki ugyanis november 15-ig leadja Diákhitel igénylését, december 13-ig a kért összeghez jut. Rengeteg időt és energiát spórol meg az a hallgató, aki élve az egyszerűbbé vált igénylési lehetőséggel, saját intézményének belső tanulmányi rendszerén (ETR/Neptun) keresztül kezdi meg az ügyintézést, melyet a Tanulmányi Osztályon vagy a kijelölt hitelleadási pontokon helyben hitelesíthet is aláírásával.
Továbbra is mindkét Diákhitel-konstrukció a fiatalok rendelkezésére áll: a 7,5 százalékos kamatlábú Diákhitel1 felhasználásáról a hallgató dönthet, úgy ahogy a megigényelt összeg nagyságáról is. Képzési formától függetlenül havi 15 ezer, 21 ezer, 25 ezer, 30 ezer, 40 ezer vagy 50 ezer forint igényelhető.
Az államilag támogatott, 2 százalékos kamatú Diákhitel2-re csak az önköltséges képzésben résztvevő hallgatók jogosultak. Felvehető maximuma a hallgató képzési díja, mely közvetlen a felsőoktatási intézmény számlájára kerül utalásra.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








