Alig változott a forint árfolyama csütörtök reggelre a főbb devizákhoz képest a nemzetközi bankközi piacon, az eurót 277,22 forinton jegyezték, szinte fillérre pontosan a szerda esti árfolyamon.
A svájci frank 230,76 forinton forgott a szerda esti 230,80 forint után, a dollár 223,88 forintra csúszott az előző esti 224,15 forintról, a japán jen árfolyama 2,8529 forint volt, alig mozdult el a szerda esti 2,8566 forinthoz képest.
Szerdán napközben kissé gyengült a forint, az eurót 278 forint fölött is jegyezték, majd estére visszatért a korábbi szintekre.
Elemzők szerint néhány, a vártnál kedvezőtlenebb német makroadat ellenére alapvetően továbbra is jó a hangulat a piacokon, egyelőre különösebb kockázati tényező nincs a láthatáron.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








