A hitelválság úgy tűnik, Magyarországra is kezd begyűrűzni, és bár dráma változás nem lesz, a hitelköltségek minden valószínűség szerint drágulni fognak - írja a Magyar Hírlap.
A K&H Bank sajtótájékoztatóján kiderült, hogy a múlt év végéig a várakozásoknak megfelelően zajlott a region felzárkózása a nyugati országokhoz, viszont a globális pénzügyi környezet új helyzetet teremtett. Tavaly augusztus óta világszerte emelkedtek a kamatlábak, nőttek a kockázatok, és ez a vállalati szektorban már meg is jelent a hitelköltségek drágulásán keresztül.
A szakértők szerint azonban nem kell sokat várni, hogy a lakossági szektorban is érezhető legyen a hatás, a helyzet pedig az egész magyar bankrendszerre kihat, senki nem fogja tudni kihúzni magát.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








