Ehető sütőtök fajták képpel: japán sütőtök, hokkaido tök, sonkatök és muskotályos sütőtök. Mit kell tudni a sütőtök jótékony hatása és a sütőtök szénhidráttartalma kapcsán?
A chia mag kalória értéke: Ennyi a chia mag kalória tartalma és a chia mag puding kalória tartalma
A chia mag hány kalória? Tudd meg, mennyi a chia mag kalória értéke, mennyi a chia mag puding kalória tartalma. A chia mag kalória tartalma magas vagy alacsony? Lehet vele fogyni?
A chia mag (aztékzsálya mag) az elmúlt évek során a világ egyik legdivatosabb élelmiszerévé nőtte ki magát, ami nem is csoda, hiszen egzotikus megjelenése mellett segít a felhasználóknak a fogyásban és megalapozza az egészséges étrend és a megfelelő bélmozgás működését. Habár a chia magból ajánlott napi egy evőkanálnyi bevitel, ami valljuk be, nem jelent sokat kalória szempontjából, azért szeretnénk tudni, hogy a chia mag hány kalória, mennyi a chia mag kalória tartalma.
A chia magot nem csak magában fogyasztjuk, hanem chia puding formájában is, ami viszont már egy jóval nagyobb adag chia mag kalória szempontjából is - viszont az sem mindegy, hogyan van elkészítve, mennyire kalóriadús hozzávalókat vetünk be hozzá. Nézzük, a chia mag hány kalória, mennyi a chia mag kalória értéke (tápértéke) és mennyi egy átlagos chia mag puding kalória tartalma!
A chia mag kalória értéke
- 1 kanál chia mag kalória tartalma (kb. 15 g): 68 kcal
- 100 g chia mag kalória tartalma: 486 kcal
- A chia mag puding kalória tartalma: ~300 kcal/adag
A chia mag a legtöbb maghoz hasonlóan lassan felszívódó szénhidrát, tele rosttal, vitaminnal és a szervezet számára hasznos ásványi anyagokkal is. Hogy a chia mag kalória érték és vitamin szempontjából is megadja a szervezetünknek a kellő lendületet, érdemes azt reggelire fogyasztanunk müzlihez, zabkásához, pékáruba sütve, vagy izgalmas, mézzel és gyümölcsökkel ízesíthető chia puding formájában.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








