Új eszköz segíti a kanyaró terjedésének nyomon követését az Egyesült Államokban, ahol idén jelentősen megnövekedett a megbetegedések száma.

A Financial Times értesülése szerint a Pfizer és a Moderna is emeli koronavírus elleni vakcinájának árát az Európai Unióval kötött szerződés keretében - szúrta ki a hvg.hu. A lap azt írja, betekintést nyert a legújabb európai uniós szállítási szerződésekbe. Ezek szerint a Pfizer 19,5 euróra emelte egy adag árát a korábbi 15,5 euró helyett, a Moderna egy adagja pedig 19 euróról 25,5 euróra emelkedett. A Moderna nem kívánt reagálni a Financial Times megkeresésére, a Pfizer pedig a titoktartásra hivatkozva nem akarta kommentálni az értesülést.
„Az Európai Bizottság által közzétett, szerkesztett szerződéseken túlmenően a szerződés tartalma továbbra is bizalmas, ezért nem kommentáljuk az értesülést” – nyilatkozta a Pfizer a Reutersnek. Az Európai Bizottságot az AFP kérdezte az állítólagos áremeléssel kapcsolatosan, választ azonban nem kaptak: igaz, a bizottság egyáltalán nem válaszol vakcinaárakkal kapcsolatos kérdésekre - írja az Infostart.
Az Európai Unió tavaly májusban írt alá szerződést a Pfizerrel 1,8 milliárd adag oltásról 2023-as. Az árat nem hozták nyilvánosságra. Az EU közös vakcinavásárlási programja eddig
- 330 millió adag Pfizer,
- 100 millió AstraZeneca,
- 50 millió Moderna és
- 20 millió Johnson & Johnson
vakcinát biztosított az uniós tagállamok számára. Július elején Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke bejelentette, hogy az Európai Unió elérte azt a célt, hogy júliusra elegendő adag oltóanyag álljon rendelkezésre a felnőtt lakosság 70 százalékának, azaz 336 millió embernek beoltásához.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


