Felmondana a gödi gyerekorvos az oltásellenes szülők támadásai miatt, többen fenyegették és be is perelték. Szimpátiatüntetést tartottak mellette.
A Financial Times értesülése szerint a Pfizer és a Moderna is emeli koronavírus elleni vakcinájának árát az Európai Unióval kötött szerződés keretében - szúrta ki a hvg.hu. A lap azt írja, betekintést nyert a legújabb európai uniós szállítási szerződésekbe. Ezek szerint a Pfizer 19,5 euróra emelte egy adag árát a korábbi 15,5 euró helyett, a Moderna egy adagja pedig 19 euróról 25,5 euróra emelkedett. A Moderna nem kívánt reagálni a Financial Times megkeresésére, a Pfizer pedig a titoktartásra hivatkozva nem akarta kommentálni az értesülést.
„Az Európai Bizottság által közzétett, szerkesztett szerződéseken túlmenően a szerződés tartalma továbbra is bizalmas, ezért nem kommentáljuk az értesülést” – nyilatkozta a Pfizer a Reutersnek. Az Európai Bizottságot az AFP kérdezte az állítólagos áremeléssel kapcsolatosan, választ azonban nem kaptak: igaz, a bizottság egyáltalán nem válaszol vakcinaárakkal kapcsolatos kérdésekre - írja az Infostart.
Az Európai Unió tavaly májusban írt alá szerződést a Pfizerrel 1,8 milliárd adag oltásról 2023-as. Az árat nem hozták nyilvánosságra. Az EU közös vakcinavásárlási programja eddig
- 330 millió adag Pfizer,
- 100 millió AstraZeneca,
- 50 millió Moderna és
- 20 millió Johnson & Johnson
vakcinát biztosított az uniós tagállamok számára. Július elején Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke bejelentette, hogy az Európai Unió elérte azt a célt, hogy júliusra elegendő adag oltóanyag álljon rendelkezésre a felnőtt lakosság 70 százalékának, azaz 336 millió embernek beoltásához.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








