Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Ismeretlen csalók az MVM Next (korábbi nevén NKM Energia) nevében - számla elkészülésére hivatkozva - félrevezető e-mailekkel vették célba a magyarországi internethasználók széles körét - írta honlapján a közműcég.
E-számla befizetése vagy személyes adatai megadása során mindig legyen elővigyázatos! - tanácsolják ügyfeleiknek. Célszerű figyelmesen elolvasni a kapott e-mailt, és ha az abban szereplő adatok nem pontosak, vagy a levél helyesírási hibákat tartalmaz, illetve ha magyartalan, online programmal fordított (például ékezet nélküli) mondatokat találunk benne, ne adjuk meg személyes vagy banki adatainkat! Ha olyan hivatkozást találunk a levélben, amelynek a nevében nem a megszokott cím szerepel, ne is kattintsunk rá!
A cég arra kéri ügyfeleit, ellenőrizzék, hogy a megszokott időszakban érkezett-e a számlaértesítés, és a számla összege megfelel-e a fogyasztás alapján vártnak. Az MVM minden esetben pdf-formátumban csatolja az e-számlát a számlaértesítő üzenethez. Mindig célszerű ellenőrizni, hogy a pdf-számla valóban a saját nevünkre, felhasználási helyünkre szól-e, és a megfelelő időszakra állították-e ki.
Gázszámla és villanyszámla esetén is az MVM Next online ügyfélszolgálat a feladó e-mailben megjelenített neve, bár ezt a csalók leutánozhatják. Fontos viszont a megjelenített e-mail cím mögötti tényleges e-mail-cím (amely egyes levelezőrendszerek a kurzor odaillesztésére jelenítenek meg), azaz az vagy a , mert ennek nehezebb a meghamisítása.
- hívják fel a figyelmet. Ugyancsak adathalász-kísérlet, ha olyan ügyfél kap számlát, aki nem az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. (korábban NKM Energia Zrt.) ügyfele. Az adathalász-eseményeket az adathalasz@mvm.hu e-mail-címen át lehet jelezni a közműcég felé, akár ügyfele valaki a vállalatnak, akár nem.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








