A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének november 4-i keltezésű határozata értelmében a Genertel zavartalanul vehet részt a kötelező biztosítási kampányban, kármentes ügyfeleinek pedig semmilyen pótdíjfizetési kötelezettsége nincsen. A határozat szerint a Genertel a károkozók pótdíjáról szóló pont esetében köteles a tartalmat a címmel összhangba hozni - magyarul az érintett szövegrészt a biztosító eredeti szándékával egyező korrekcióval közzétenni.
Mint ismeretes, a meghirdetett tarifában a károkozók pótdíjáról szóló pontban egy felesleges 'nem' szócska miatt ellentmondásossá vált a pótdíjra kötelezett ügyfelek körének meghatározása. A felügyelet megítélése szerint az idézett szakasz félreértésre adhat okot a fogyasztók körében, ezért arra kötelezte a Genertelt, hogy az érintett részt a megfelelő módosításokkal 2011. november 11-ig a díjtarifa közlésével érintett sajtótermékekben, valamint saját honlapján jelentesse meg.
A határozat egyértelműen véget vet az elmúlt néhány napban a sajtóban napvilágot látott, minden alapot nélkülöző találgatásoknak, amelyek a Genertel ügyfeleit hátrányosan érintő tarifákról szóltak. Az említett spekulációk alkalmasak voltak arra, hogy súlyosan veszélyeztessék a Genertel üzleti pozícióit az idei kgfb-kampányban, ezért a társaság komolyan fontolgatja jogi lépések megtételét is az ügyben.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








